  • Data: 2009-07-31 16:16:30
    Temat: Re: [OT] Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    news:h4up1p$df8$4@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Poczekaj - to OT, ale obiło mi się o oczy, mam nadzieję,
    > że to Ty pisałeś, że postawiłeś jakieś sklepy na WordPressie.
    > Pytanie - czy "te wordpressy" też zmusiłeś jakoś do HTML 4
    > STRICT? Jeśli tak, to czy możesz coś na ten temat
    > powiedzieć?

    Szablon zrobilem od nowa, wiec byl HTML 4 Strict, do tego byl jeden plugin z
    koszykiem, ktorego kod tez musialem zmieniac (bo nie mial odpowiednich
    funkcji), wiec tez byl HTML 4 Strict. Innych pluginow nie bylo, wiec
    wszystko dzialalo w Html 4 Strict, przynajmniej od strony odwiedzajacego.
    Panel admina jaki byl, taki zostal.

    lamer