  • Data: 2009-07-29 11:02:58
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:h4p2oq$hd2$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak. Ale do wykonania tego zlecenia w dwa miesiące w 4 osoby trzeba
    > zatrudnić lepszych cwaniaków.
    > Byle leszcz tego nie zrobi.

    Instalacja + konfiguracja gotowego CMSa nie wymaga aż tak wiele czasu, nie
    przesadzajmy. Chyba, że są tam jakieś funkcje nietypowe, ale ja takich nie
    dostrzegłem.

    > No dobrze, ale poruszamy się w realiach dosyć zaawansowanego i
    > prestiżowego systemu.

    Zaawansowany? Nazwijmy to wprost- to jest blog (+ jakiś tam bip, ale bipy
    też są gotowe od lat i byle gmina w Pipidówku ma bipa i nie wydaje na niego
    zbyt wiele).

    > Wydaje mi się, że nie przeczytałeś specyfikacji wystarczająco dokładnie.
    > Albo ja mam zbyt wysokie
    > mniemanie o tym jak dobry system, na który daję gwarancję, powinien
    > wyglądać.

    Możliwe, ale też poklikałem sobie po tej stronie beta i nie widzę tam
    niczego nadzwyczajnego.
    Zresztą kto będzie z tej strony korzystał? Dziennikarze, politycy?
    Przeciętny Kowalski w całym swoim życiu tam nie zajrzy.

    lamer