  • Data: 2009-07-29 12:23:18
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: Peter May <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    lamer pisze:
    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Instalacja + konfiguracja gotowego CMSa nie wymaga aż tak wiele czasu,
    > nie przesadzajmy. Chyba, że są tam jakieś funkcje nietypowe, ale ja
    > takich nie dostrzegłem.

    Następny, któremu się wydaje wszystko takie proste, a jak przychodzi do
    konkretów to siedzi się nad strona naście dni, bo to, bo tamto... Tak,
    wiem. Jak zainstalujesz Wordpress-a to domyślnie już masz szablon i
    faktycznie gotowe w kilka minut :P

    > Zaawansowany? Nazwijmy to wprost- to jest blog (+ jakiś tam bip, ale
    > bipy też są gotowe od lat i byle gmina w Pipidówku ma bipa i nie wydaje
    > na niego zbyt wiele).

    Dziś tak wszystko się pomieszało na stronach, że trudno coś już nazwać
    blogiem, a stroną internetową. Wg mnie granice bardzo nachodzą na siebie.

    > Możliwe, ale też poklikałem sobie po tej stronie beta i nie widzę tam
    > niczego nadzwyczajnego.

    Bo tak ma być. Im prostsza strona, tym lepsza. To nie jest strona o
    nowych jogurtach czy nasionach ogrodniczych. To strona prezydenta (jaki
    by nie był :P)

    --
    Peter