  • Data: 2011-11-07 17:39:25
    Temat: Re: nowa grupa -- Internet 3/4G
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    >pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    aby na dwoch grupach nie dyskutowac na temat (ten sam) ew. powstania
    grupy dotyczacej Internetu 3G/4G, przeniesmy dyskusje na

    pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    Ja jestem wstanie poswiecic troche czasu, aby napisac/zdefiniowac co
    trzeba aby adminom uszczknac troche pracy.

    --- tu juz nie dyskutujmy i przenosimy sie na

    pl.comp.sieci.bezprzewodowe

    --
    ThinkXtra