  • 1. Data: 2010-08-11 17:02:48
    Temat: nowa grafika i kwasy
    Od: furi <u...@g...com>

    Witam
    Kupiłem nową grafe - Radeona 5770, wszystko działa ok poza jedną rzeczą
    - komp się strasznie długo botuje, po wciśnięciu przycisku przez około
    minute dioda zasilania mruga, z głośniczka na płycie wydobywa się
    rytmiczne stukanie, a monitory się nie włączają. Potem dioda zapala się
    na stałe, speaker wydaje normalnie pojedyncze bipniecie, bios sie na
    monitorach pojawia i wsio jest OK.
    Płyta - DFI infinity NF ultra M2
    Od czego to może być?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-11 21:41:12
    Temat: Re: nowa grafika i kwasy
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    A jak z mocą zasilacza i jego wiekiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-08-11 21:59:07
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2010-08-11 22:41, Andrzej W. pisze:
    > A jak z mocą zasilacza i jego wiekiem?

    Polroczny corsair VX550, radeona 4780 zracego 2x wiecej pradu niz ten
    5770 ciagnol bez problemu wiec to raczej nie to..
    bios do mobo tez juz wgralem najnowszy (koniec 2008 roku)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-08-15 13:07:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.08.2010 19:02, furi pisze:
    > Kupiłem nową grafe - Radeona 5770, wszystko działa ok poza jedną rzeczą
    > - komp się strasznie długo botuje, po wciśnięciu przycisku przez około

    Wygląda jak jakaś niezgodność BIOS płyty z nową kartą.
    Jeżeli nowszego nie ma, to raczej nic się nie zrobi z tym
    poza pogodzeniem się z objawami lub wymianą karty na inną
    (inny model lub ten sam model innego producenta).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2010-08-16 16:18:56
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2010-08-15 14:07, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > poza pogodzeniem się z objawami lub wymianą karty na inną
    > (inny model lub ten sam model innego producenta).

    Bios wgralem najnowszy i dalej to samo, bede sie musial pogodzic z tym
    dlugim właczaniem. Kupilem tez win 7 i ssd OCZ Agility 2, czas od
    wcisnieca guzika do zaladowania windy itak jest szybszy z tym czekaniem
    minute niz byl wczesniej bez tego. Jakby ktos sie zastanawial czy warto
    wyrzucac kase w SSD - warto jak cholera, jesli chodzi o dzialanie
    windowsa, czas odpalania sie aplikacji itp. niebo a ziemia w porownaniu
    do HDD.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-08-24 22:01:27
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam podobnie, zailacz Corsair 550W, nowy komputer i po włączeniu przycisku
    zasilania nie os razu startuje, dopiero po około pół minuty zaczyna ładować
    BIOS i dalej idzie poprawnie. Poza tym raczej nic się nie dzieje, przynajmniej
    nie zauważyłam jakichś anomalii. Może ktoś wie, jak to rozwiązać? Napięcia w
    BIOSie poprawne, memtest nic nie wykazał, pamięć w tripple channel (3x1GB), i7
    920, dysk Samsung 1TB, płyta GA-EX58-UD5 (BIOS najnowszy), win7.