  • Data: 2010-08-16 16:18:56
    Temat: Re: nowa grafika i kwasy
    Od: furi <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-15 14:07, Radosław Sokół pisze:

    > Wygląda jak jakaś niezgodność BIOS płyty z nową kartą.
    > Jeżeli nowszego nie ma, to raczej nic się nie zrobi z tym
    > poza pogodzeniem się z objawami lub wymianą karty na inną
    > (inny model lub ten sam model innego producenta).

    Bios wgralem najnowszy i dalej to samo, bede sie musial pogodzic z tym
    dlugim właczaniem. Kupilem tez win 7 i ssd OCZ Agility 2, czas od
    wcisnieca guzika do zaladowania windy itak jest szybszy z tym czekaniem
    minute niz byl wczesniej bez tego. Jakby ktos sie zastanawial czy warto
    wyrzucac kase w SSD - warto jak cholera, jesli chodzi o dzialanie
    windowsa, czas odpalania sie aplikacji itp. niebo a ziemia w porownaniu
    do HDD.
    pozdrawiam