  • 11. Data: 2021-07-11 13:36:47
    Temat: Re: nowa fabia
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Jul 2021 12:01:52 +0200, Michal Jankowski

    > Kupuje ktoś w ogóle te najsłabsze wersje, czy one są tylko dla picu,
    > żeby w cenniku ładniej wyglądało? 15.5 sekundy do setki to jest żałosny
    > wynik.

    Moi rodzice kupili najsłabszą wersję 1.0 z całymi 100KM -- co prawda
    Dustera, no ale przełożenie podobne. Po prostu im więcej nie potrzeba,
    wystarczy że się toczy. Wcześniej 19 lat Astra II (zresztą jeszcze matka
    jeździ) z 1.6 i całymi 85KM

    > Sam mam już trzecią Fabię, ale oczywiście mocniejszą.

    Twardy jesteś. Ja kupiłem swoją w salonie w 2005 i jeździłem przez 4 lata
    -- do szału mnie już doprowadzała. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2021-07-11 13:53:34
    Temat: Re: nowa PANDEMIA.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-11-lipca-2021 o 12:18, RoKo pisze:

    > To jest też PANDEMIA ŚMIERCI MILIONÓW ludzi
    > I PANDEMIA ZACHOROWAŃ SETEK MILIONÓW ludzi.

    Jak wiele innych. Tylko na tej można aż tyle zyskać/zarobić ;)

    Tak. Miliony ludzi umarło. Pytanie jest czy bez lokdałnów umarłoby
    WIĘCEJ czy MNIEJ. Liczymy oczywiście ilość nadmiarowych w danym okresie
    na danym obszarze a nie jakieś pisowskie statystyki ;-)

  • 13. Data: 2021-07-11 17:25:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    Sunday, July 11, 2021, 12:29:23 AM, you wrote:

    > Robotnik przy linii produkcyjnej to raczej tej podwyżki nie dostanie.

    Dostaje co roku - wzrost najniższej krajowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2021-07-12 10:53:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jul 2021 12:01:52 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Kupuje ktoś w ogóle te najsłabsze wersje, czy one są tylko dla picu,
    > żeby w cenniku ładniej wyglądało? 15.5 sekundy do setki to jest żałosny
    > wynik.

    Wazniejsze jest chyba od 0 do 60 ;)
    Ja się teraz turlam słabymi dieslami i nawet nie wiem, ile mają do setki.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2021-07-12 11:13:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >potrzeba,
    >wystarczy że się toczy. Wcześniej 19 lat Astra II (zresztą jeszcze

    No wlasnie - 100KM to wcale nie jest tak malo.
    Chyba, ze Duster ciezki, a przeciez SUV zobowiazuje.

    No i oczywiscie od jakich obrotow te 90KM, i ile silnik wytrzyma
    takiej jazdy.

    Znajoma ma jakiegos fiacika, tych koni tam malo, i na autostradzie ma
    problem.
    140 toto ledwo pojedzie, i wyje, wiec ona niechetnie tyle jedzie,
    lepsze 120.
    Wiec trzeba ustepowac drogi, zjezdzac miedzy tiry, a przyspiesza toto
    od 90 tez bardzo niechetnie.

    >Twardy jesteś. Ja kupiłem swoją w salonie w 2005 i jeździłem przez 4
    >lata
    >-- do szału mnie już doprowadzała. :P

    Ale silnik czy cala reszta?
    O ile pamietam, to fabia ... w miare normalny samochodzik.
    O ile sie kupilo z silnikiem i klima, a nie najtanszy :-)

    J.

  • 16. Data: 2021-07-12 11:20:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Skutek pandemii strachu? ;-)
    >Dlaczego uważasz że robotnik na linii produkcyjnej nie powinien
    >dostać podwyżki? ;-)

    Robotnik to jedno, a kurs euro drugie. I rezerwa na kurs trzecie.

    A przez te tarcze - w krajach euro inflacja, na $ inflacja ... a w
    Polsce podwojna.

    Trzeba odczekac troche i zobaczyc na szwabskie uzywki :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-07-12 11:21:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Dostaje co roku - wzrost najniższej krajowej.

    O ile pracuje za minimalna. A w Polsce to juz ponoc nie ...

    J.

  • 18. Data: 2021-07-12 16:16:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-07-12 10:53, Maciek wrote:

    > Wazniejsze jest chyba od 0 do 60 ;)
    > Ja się teraz turlam słabymi dieslami i nawet nie wiem, ile mają do setki.
    Zważywszy na to, że chyba żaden producent nie robi fajnych samochodów
    napędzanych dizlami (vide np. merce SL, BMW M, Nissany GT-R i 3x0Z, o
    jakichś lambo, koenigseggach, bentleyach itp. nie wspominając), to
    dyskutowanie o przyspieszeniu w kontekście nawet ,,mocnych" dizli trąci
    groteską. :-)

  • 19. Data: 2021-07-12 18:43:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.07.2021 o 16:16, JDX pisze:

> [...]
    > jakichś lambo, koenigseggach, bentleyach itp. nie wspominając), to
    > dyskutowanie o przyspieszeniu w kontekście nawet ,,mocnych" dizli trąci

    Jeżdziłem 4 litrową eklasą i nie narzekałem na przyspieszenie:P

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-07-12 19:22:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2021 16:16:13 +0200, JDX napisał(a):

    > fajnych

    Zdefiniuj "fajny", bo dla mnie to oznacza wygodny, cichy i bezawaryjny.
    Vmax jest gdzieś daleko na liście. Jasne, przyjemnie jest mieć zapas pod
    butem, ale są ważniejsze parametry :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl