  • 11. Data: 2011-03-08 06:51:26
    Temat: Re: notebookowy chipset
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:il37nk$kag$3@inews.gazeta.pl...

    > standardowa awaria typowa dla laptopa który służył do grania, przegrzał
    > się chipset i to jest wyrok, można go przylutować (podgrzać suszarką)

    To musiałaby być niezła suszarka. :-)
    Ja kiedyś bawiłem się opalarką ustawioną na 600*C i po kilkunastu sekundach
    ze starej płyty głównej odpadały ładnie układy scalone.

  • 12. Data: 2011-03-08 07:27:32
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    boxfish <c...@g...pl> wrote:

    >Laptop nie służy do grania a jak służy to krótko ...

    Jasne, sluzy do worda i excela tylko.
    Jak sprzet ma dobrze rozwiazane chlodzenie i nie trzyma sie go na poscieli to
    nie ma prawa sie zepsuc tylko dlatego, ze sie na nim gra.

  • 13. Data: 2011-03-08 12:15:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 00:06:58 +0100, BQB napisał(a):

    /../
    > Ja to wiem, mam stacjonarny do grania, w takim razie po co są potrzebne
    > szybkie karty graficzne w DX i OpenGL w laptopach?

    Żeby lapek Ci sie sfajczył. Musisz kupic nowy

  • 14. Data: 2011-03-10 16:39:46
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.03.2011 08:27, Pan Peresada pisze:
    > Jasne, sluzy do worda i excela tylko.
    > Jak sprzet ma dobrze rozwiazane chlodzenie i nie trzyma sie go na poscieli to
    > nie ma prawa sie zepsuc tylko dlatego, ze sie na nim gra.

    W epoce lutów bezołowiowych niestety może się zepsuć. Owszem,
    "prawa" nie ma, ale co zrobisz, jeżeli się jednak mimo to
    zepsuje po upływie okresu gwarancji? Przecież wiadomo, że za
    te 2000-3000 zł można mieć komputer przenośny co najwyżej
    lichej jakości, typowego "chińczyka", który albo będzie wył
    chłodzeniem, albo będzie się przegrzewał.

    Nie zaklinaj rzeczywistości. Nie ma rzeczy dobrych *i* tanich :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 15. Data: 2011-03-11 13:38:21
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 17:39:46 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    [...]

    >Nie zaklinaj rzeczywistości. Nie ma rzeczy dobrych *i* tanich :)

    Czy ja wiem...? "Dobrego" (w sensie, że działa w zasadzie poprawnie)
    i taniego nie żal jest wyrzucać gdy szybciutko minie nawet nie
    gwarancja ale zużycie moralne. Ja tę praktykę z powodzeniem stosuję,
    działający sprzęt komputerowy rozdaję potem wśród rodziny i znajomych,
    a na ten przykład komórki wysyłam do księży Werbistów, oni zbierają
    naweet uszkodzone. Na misje. :-)