    From: BQB <a...@a...com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebookowy chipset
    Date: Mon, 07 Mar 2011 10:25:14 +0100

    W dniu 11-03-03 13:10, WiesłaW pisze:
> [...]
    -321957-3329744-64354-64354-4247579-4340356.html

    > Ogólnie mam bardzo złe zdanie o notebookach HP, jak również
    > o ich serwisie. Jest to ostatni producent którym bym się
    > zainteresował. Choć nie znam tego modelu, w tej cenie nie
    > jest to jakaś rewelacja. Ogólnie laptopy HP (przynajmniej z
    > niektórych serii) uchodzą za głośne i gorące.

    Mojemu koledze padł HP Pavilon, na gwarancji po roku - luty puściły pod
    chipsetem, naprawili mu, podziałał jeszcze miesiąc po naprawie, odesłał
    znów na gwarancję,gdy dzwonił i dowiadywał się kiedy go otrzyma, pytali
    się, co na mim robi, jak odpowiedział, że gra, to powiedzieli mu, że
    laptop nie jest do grania i żeby najlepiej nie uruchamiał programów
    mocno obciążających laptopa.

    Normalnie kpina.
    Ja na szczęście mam stacjonarny, na którym sobie pograć mogę, ale jak mi
    padnie grafika, to ją wymienię łatwo, tanio i na nowszy model zapewne,
    jak padnie płyta główna, również - chyba, że trzeba będzie wymienić
    płytę, procesor i pamięć.
    Jak padnie laptop, to już tak lekko nie ma - wymiana płyty głównej (za
    kilkaset zł do 1000), ewentualnie rebailing, ale to brak pewności, ile
    wytrzyma. Ewentualnie kupno nowego laptopa.