  • Data: 2011-03-02 08:01:12
    Temat: Re: notebookowy chipset
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW wrote:

    >Zacznijmy od tego, że notebook nie służy do grania! Nie polecam
    >takiego rozwiązania. Blaszak będzie o wiele wydajniejszy w tej
    >samej cenie (i chłodniejszy).

    Wiem. ale mam taki a nie inny charakter zycia, ze sie czesto przemieszczam,
    parktycznie co pare dni. a pograc czasami lubie :)

    >W grupie najbardziej popularnych, w granicach do 3k (notebook)i
    >o przyzwoitej wydajności można wymienić w kolejności:
    >Radeon HD 5730
    >GeForce GT 425M
    >Radeon HD 5650, GeForce GT 335M
    >Radeon HD 4650
    >GeForce GT 420M
    >GeForce GT 330M

    Znalazlem fajna strone z porownaniami chipsetow, zawsze to daje jakies
    pojecie o wydajnosci.
    http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-
    rozpiska-osiagow.1174.0.html

    >GeForce 310M (bo chyba o ten Tobie chodziło) jest gdzieś ze dwa
    >razy słabszy od ostatniego.

    A co sadzisz o tym sprzecie?
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/321957
    -321957-3329744-64354-64354-4247579-4340356.html