    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi
    Date: Sun, 03 Jun 2012 06:06:29 +0200

    On 2012-06-03 05:57, Rafal Lukawski wrote:

    > To, że odpowiadający robią sobie jaja nie dziwie się bo pytanie brzmi:
    > mam jedno gniazdko 230V w domu, chce mieć drugie - jak w miare tanio
    > podłączyć się 2gim kablem do rozdzielni prądu etc.
    >
    > Sieć Wi-Fi może pracowac w trybie
    > a) Ad-hoc, urzadzenia są równorzędne i nie trzeba stosować routera /
    > Access Pointa
    > b) tryb infrastruktury z wykorzystaniem Access Point'a(obecnie już coraz
    > rzadziej) lub routera z AP (najczęściej)
    >
    > W obu modelach sieci interfejs sieciowy służy do połączenia z wieloma
    > urzadzeniami. Tak samo jak w sieci ehternet.

> [...]

    Jeden z przykładowych (dla drugiej wersji rozwiązania)

    http://www.huaweidevice.pl/products_solutions/hd_wir
    eless_3g_b260a.html

    Oczywiście warto zorientować się co jest dostępne na wolnym rynku i czy
    ew. taniej nie da się kupić (jeżeli używasz na stałe) od operatora w
    ramach umowy.

    Czy warto coś brać szybszego od 7,2Mbit/s, nic na siłe (koszty moga być
    wysokie, a dostępność lokalizacji, gdzie faktycznie osiąga się DL 7,2
    Mbit jest bardzo mała). Ale to sam oceń ze względu przede wszystkim na
    lokalizacje i potrzeby.