eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnotebookRe: notebook
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwi
    nds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 30 Dec 2013 14:34:59 +0100
    From: Chris <x...@x...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebook
    References: <8...@g...com>
    <52bb5193$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <b...@g...com>
    <52bc77d1$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <52bc7f89$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <52be980a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <52befcb8$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <52c02b67$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <52c08b6c$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <52c08b6c$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <52c1768d$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-110-46.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1388410509 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2377 89.66.110.46:50691
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2321
    X-Received-Body-CRC: 1355503398
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1232256
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-29 21:51, Zakonspirowany pisze:
    > W dniu 29-12-2013 15:02, Chris pisze:
    >> jak masz niefarta to reklamacja może trwać i pół roku.
    >
    > W uczciwych gwarancjach zawsze jest podany maksymalny czas naprawy, po
    > przekroczeniu którego uznaje się, że sprzętu naprawić się nie da i
    > powinien zostać zastąpiony nowym, podobnym lub lepszym, jeśli
    > identycznych już nie ma.

    Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny. Jedynie masz podaną datę
    stwierdzenia czy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie a
    po stwierdzeniu że rozpatrzyli pozytywnie nigdzie nie ma daty kiedy mają
    ci oddać naprawiony sprzęt, poczytaj dokładnie ustawę, sam kiedyś
    myślałem jak ty póki się nie wczytałem i nie poznałem opinii prawnych.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: