    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Date: Sat, 2 Sep 2017 16:10:25 +0200

    W dniu 2017-09-01 o 17:12, Mario pisze:

    > Nie wiem jaką ochronę mógł mieć niewlonik ze strony faraona. Zarówno w
    > Egiocie jak i w Rzymie niewolnik mógł być zabity przez włąściciela.
    Taa a u nas jest tyle lepiej że strzelić w łep możesz sobie sam jak npw
    majestacie prawa tracisz cały majątek po np pomyłce lub celowym działaniu,
    urzędnika skarbówki. Dziękuję za takie "opiekuńcze" państwo, ostatni
    podawali
    że spraw sądowych za chyba ubiegły rok jest o odszkodowanie na 400mln zł
    a wysądzone było kilkaset tysięcy i jest regres bo były lata że nawet
    udawało się
    odzyskać ludziom 1,5mln!! nic tylko się pochlastać, winni oczywiście
    ciągle ci sami,
    us i cło.

    --
    Pozdr