    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nokia e50 - powiekszenie czcionki
    Date: Mon, 7 Jun 2010 03:09:05 +0200

    Piotr M in news:hu717l$dc5$1@mx1.internetia.pl
    > Nie powiem Ci ze strony hackera, ale od strony osobistej. Z tym
    > programikiem miałem do czynienia dawno temu co miałem E65, po kilku
    > nieprawidłowościach jego działania, dałem sobie z nim spokój na zawsze. I
    > nie dociekam co i jak i dlaczego. Olewka.

    a ja juz doszedlem, co - u mnie - było przyczyną, że
    Psiloc_FontMagnifier_NokiaPL dzialal [pozwalal regulowac wielkoscia
    czcionki], ale nie na wszystkich panelach e50. Po prostu język byl ustawiony
    na "automatyczny", co wprawdzie dawalo jezyk polski, ale to zbyt slabe
    ustawienie. Jak okazalo sie, nalezy miec ustawione "w punkt": język ->
    "jezyk polski".
    I teraz Psiloc_FontMagnifier działa OK.