  • Data: 2014-04-14 19:46:03
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:lig5u8$5oh$2@news.task.gda.pl...

    > Druciki jednak zostają w płytce. A okoliczne elementy są przykurzone na
    > biało tlenkiem cynku. Epoksyd pewnie się pali.

    W sumie w to, że może to odparować, to nawet jestem skłonny uwierzyć, ale w
    ciągu może 1-2 sekund takiego ostrego jarania. Bo próbowałem grzać to w
    płomieniu palnika gazowego i nawet po minucie nadal było widoczne. Więc coś
    musiało się zostać prócz materiału czynnego (no, ten tlenek cynku), poza tym
    spodziewałbym się, że w takim przypadku o swoje upomni się bezpiecznik i poi
    porostu rozłączy obwód.

    PS skoro gadamy o znikaniu - wcięło mi ładowarkę do starego komórczaka
    Sferii, w związku z czym pozostał on nienaładowany, co było BARDZO
    niepożądane dzisiaj. Zajrzałem m.in. do walizki, czyli nesesesera :) Nie
    było.
    Trudno, może się dogadam zanim się rozładuje (weterynarz w sprawie leczenia
    psa). Dojeżdżam na miejsce gdzie miałem być, zaglądam, a ładowarka jest :)
    Na szczęście zdążyłem naładować, zanim zadzwonił :)

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.