  • Data: 2013-08-25 13:59:34
    Temat: Re: no to sie chwale
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/25/2013 8:29 AM, ddddddd wrote:

    > nie sądzę by brało to więcej niż stary 3.0d, więc raczej koło 10/100
    > (choć tak patrząc na ten ekonomizer to można mieć wrażenie większego
    > spalania)
    > A może paliwo gdzieś uciekało? u mnie ostatnio opaska zaciskająca wężyk
    > paliwowy puściła (nowa, bo wymieniałem wężyki) i ekonomizer przy 160km/h
    > pokazywał 10/100 zamiast normalnego 8/100 (co mnie zdziwiło bo myślałem
    > że to gdzieś za pompą CR jest mierzone, a wężyk puścił przed nią)

    Auto wyglądało jak by miało ~0.5 roku, nie sądzę żeby było coś popsute

    za to ciekawi mnie ten wskaźnik ładowania akumulatora, ale ale
    elektrycznego silnika chyba to nie miało ;) albo "KERSa"

    > to normalka, nawet najoszczędniejszy 1.9tdi pokaże ponad 30l/100 przy
    > ruszaniu

    Max jakie robiłem to koło 45 we Francuzach ;)
    a na pełnej "piździe" przy stałej prędkości to 32l/100

    > bo nie ma gdzie depnąć :P

    lol - ale taka prawda :)