    Date: Fri, 23 Aug 2013 23:12:00 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: no to sie chwale

    On 8/16/2013 8:52 PM, m...@i...pl wrote:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    No nadrobiłem mój błąd z silnikami :) !

    pożyczałem auto na kilka dni,
    Citroena C5 Hydro nie mieli :( (choć go sobie kurde wyklikałem !!)
    - ale... trafił się dokładnie twój silnik w BMW3 F30 to wziąłem 320d :)

    http://oi43.tinypic.com/ra6c1c.jpg
    http://oi42.tinypic.com/20axovc.jpg

    Z zewnątrz nie mam fotki ale tak wygląda:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    5/59/BMW_328i_F30_2012_vl_2.jpg/800px-BMW_328i_F30_2
    012_vl_2.jpg

    i powiem tak - spokojnie da się jeździć z tym silnikiem,
    ale to F30 było więc lekkie i koło 23kkm najechanych.

    Fajne wyposażenie już pakują do średniego wypasu trójki:
    -ciągły dostęp do netu, duży ekran, GPS
    -HUD
    -kamera czytająca znaki i inne duperele
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -klimatronik 2 strefy, z czujnikiem czystości
    -adaptacyjne bixenony
    -asystent zmiany pasa i trzęsienie kierownicą przy najazdach na linię
    -automat 8 biegów
    -tempomat, ale nie aktywny
    -trakcje, tryby sportowe
    -Start/Stop
    -czujniki deszczu, zmierzchu itp...

    Dziwne że logika menu taka sama jak 18 lat wcześniej tylko teraz
    więcej kolorków niż 256 (lub 64) i animowane płynnie ;)

    Generalnie silnik daje radę do spokojnej jazdy, tylko "buda"
    do dupy :( nie nadaje się do jazdy ponad 150km/h, dobiłem do
    200km/h i tak chwilę jechałem, ale nie "klei się do drogi"
    jak francuskie. Ekonomicznością przegrywa z Opel Meriva 1.6 PB.
    wyciszenie auta do dupy i słychać klekot ostro. aczkolwiek
    aerodynamika dobra jeśli chodzi o głośność przy 200km/h.

    ok, tyle - F10 pewnie sporo lepsze :)
    a i po 23kkm auto wyglądało "jak nowe" w środku.