    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: no to pojeździłem
    Date: Tue, 07 Jun 2011 10:46:14 +0200

    W dniu 2011-06-07 09:49, revell pisze:

    > Widzisz, v-strom chodził mi po głowie nie tak dawno, czy tam transalp. Może
    > to jest dobra droga. Jakiś delikatny zjazd z czarnego za mną chodzi. Choć
    > tam też sobie krzywde łatwo można zrobić.

    DLem to raczej nie poszalejesz w terenie - to raczej jak SUV - bardziej
    możliwość nić zdolność do poruszania się w terenie. Za to leśne dróżki,
    ścieżki czy inne pierdoły to jak najbardziej - jedzie się bardzo
    przyjemnie. Ostatnio korki zacząłem omijać poboczem nieutwardzonym czy
    okolicznymi ścieżkami...wstajesz z moto i kita ;>
    Natomiast DL dał mi na tyle do myślenia że w przyszłym roku jak fundusze
    pozwolą kupie sobie jakieś używane 150cm3 do piachu właśnie. Tym
    bardziej że mam parę kilometrów od domu pozamykane żwirownie i jeździć
    po tym można. DLem już tam zaliczyłem kilka fikołków ;> ale po coś są te
    gmole... - z grubsza działają.
    Jakoś wole się rozwijać w stronę enduro niż w stronę szlifierek.

    > To mam zamiar zrobić tak czy tak.

    > Mnie boli duży palec lewej nogi, jakbym miał buty bardziej plastikowe to
    > pewnie nawet to by mi nie dolegało.

    Twardym trza być. Zrzucić parę kilo - bo to właśnie ewentualna za duża
    waga jest często przyczyną urazów. Inaczej pada koleś który waży 70kg a
    inaczej jak się rozleje po asfalcie takie 110kg... Przy tych
    przeciążeniach te 30-40kg robi później swoje w postaci połamanych kości.

    > Właśnie obawiam się że jak sobie teraz odpuszcze to za kilka miesięcy będę
    > szukał czegoś nowego.

    To tak bardzo potłukłeś ten motocykl? Pozbierać się i głowa do góry.
    Masz nauczkę - ciesz się że masz czas się uczyć. Inni nie mają tyle
    szczęścia.

    Rafał