  • Data: 2011-07-04 23:20:07
    Temat: Re: no to kolejna zagadka
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
    > W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Z innego forum.
    > 'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
    > issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
    > battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

    Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

    Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

    Wtedy wymienili:
    - ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
    - sterownik dostępu komfortowego,
    - klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
    - sterownik silnika !!!
    - do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

    Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
    akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
    go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
    tak.

    Teraz jak pójdę z tym do ASO to na dzień dobry wymienią akumulator,
    potem 20 sterowników. Nie oszukujmy się, ale ASO to głównie
    wymieniacze sterowników, a mnie z czysto inżynierskiego podejścia
    zastanawia co tam jest nie tak. IMO stawiam na kiepskie ładowanie.