  • Data: 2011-06-13 10:38:17
    Temat: Re: no to chyba zmienię zdanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Cze, 10:04, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Kiedy ostatnio jechałeś samochodem? ;-)))
    > Jeden na stu??? Nie byłoby wielkim nadużyciem stwierdzenie
    > że co czwarty, może co piąty...

    dokladnie, nie ma wiekszego znaczenia kto czym jedzie... ~90%
    kierowcow ma przepisy w ... glebokim powazaniu, a lekko liczac polowa
    w nich stanowi zagrozenie ;)

    Przykladowo jezdze co tydzien (motocyklem ~5%, samochodem ~95) statla
    trasa ok. 2x 100km i znam na niej kazda dziure ;) jest kilka miejsc,
    gdzie mozna legalnie wyprzedzac, z widocznoscia na droge przed
    zakretami (jeszcze na ciaglej), tak, ze majac 2-4 samochody przed soba
    wiem juz, ze bede wyporzedzal, redukcja, lusterko, kierunkowskaz...
    jak tylko zaczyna sie przerywana na lewy i gaz w podloge... 3 razy na
    4 ktorys z tych samochodow wyskoczy mi bez patrzenia w lusterko... juz
    nawet trabic mi sie nie chce... (jesli jade motocyklem, to nie
    rozpedzam sie za bardzo i blisko lewego pobocza)

    WS