    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: no more WD! [narzekanie]
    Date: 12 Jun 2010 17:59:21 GMT

    Dnia 12.06.2010 Hades <w...@v...pl> napisał/a:

    > Po tym co napisales mam rozumiec ze nie korzystasz juz z komputera w
    > tradycyjnym znaczeniu tego slowa. Nie masz wiec obudowy z zasilaczem,
    > plyty glwnej i procesora, pamieci operacyjnej i oczywiscie dysku w znanej
    > dotad obudowie. Masz za to jakies urzadzenie do ktorego podlaczony jest
    > monitor i do ktorego wkladasz karte CF z systemem operacyjnym i to jest
    > twoj "komputer" Czy tak? Jesli nie

    Nie, mam typowy komputer, przy czym oferowana przez Ciebie pojemność hdd jest
    że tak powiem na poziomie tego co miałem kilka lat temu, produkcja GB jest
    u mnie obecnie tak duża że nie widzę się na 18GB dysku - to wszystko.

    ciach wywód telefoniczny, aparatu foto w telefonie też nie używam.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".