  • Data: 2016-10-06 18:06:13
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: dizel <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine laid this down on his screen :

    > srednio 22 zl / mies. ok.
    > no to warto (mi) sprawdzic:
    > 1. jak z zasiegiem? siedzi na nadajnikach plus, tm,play, orange?
    play.plus,t. orange zablokowany, po kontakcie z bok można odblokować
    > 2. absolutne zero reklam w tel?
    tak, jak podczas rejestracji czy przeniesienia konsultant odznaczy
    zgody marketingowe
    > 3. banalna obsluga doladowania konta (kodem, albo z konta bank)? jakas
    > "skarbonka"? w ogole: dobry panel klienta w sieci do podgladu?
    kodem nie ma, ale przez konto bankowe czy FB jak najbardziej.
    panel klienta to play24, wg mnie najlepsza obsługa przez www ze
    wszystkich sieci tyle że ostatnio potrafi czasem nie działać.
    > 4. sami przenosza do nich nr w tzw. dwa dni?
    Tak. najlepiej zrobić tak że idziesz do salonu play i przenosisz numer
    do play, potem tylko z oferty play migrujesz do rbm kodem
    piszę o tym dlatego że często w salonach play nie mają pojęcia o rbm i
    brakuje kart rbm do przeniesienia, te playowe nie pasują.
    > 5. zero zl na koncie, ale i tak nr wazny przez rok (tel "DO NAS" mozli
    Nie bardzo, ale jeśli włączysz bonus za rejestrację w play to konto
    wydłuży się o rok czasu na wychodzące do przodu
    > 6. biuro obslugi klienta czynne przez tel i dziala ok?
    Tak, albo piszesz reklamację przez play24
    > 7. OPINIE KLIENTOW (!)
    > itp itd - warto (mi) wiedziec, bo w vm powyzsze dziala (w zasadzie) bez
    > zarzutu.

    problem polega na tym że musisz pilnować co 3/7 dni pakietu i sam go
    ciągle uruchamiać.
    Jest też opcja za 30zł na 30 dni z 7gb netu ale kosztuje 30zł, obejmuje
    też mmsy.
    Taniej wyjdzie formuła play na kartę unlimited. Za 25zł masz bezlimitu
    rozmowy/smsy i 6gb netu. Niestety mmsy nie obejmują no limit.