    From: "Asia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: no limit w play na kartę do końca roku za 10zł
    Date: Mon, 24 Nov 2014 16:51:28 +0100

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:c0d67a13epi1b83uf7shq1sn476hakroa0@4ax.com...

    > Jak aktywujesz promocję to czy to z konta promocyjnego czy z głównego
    > pobiera za rozmowy komórkowe do wszystkich sieci i stacjonarnych do
    > 10zł, potem rozmawiasz za darmo do 01.01.2015r.
    > No limit za max 10zł, podobna zasada jak w nju.

    Oby tylko po wbiciu potrzebnego do tej promocji kodu coś sie później po jej
    zakończeniu nie "skopało" w mojej najlepszej taryfie świata - Formuła Mini
    Max na Kartę...
    W sumie warto by było skorzystać bo dlaczego mam płacić za grudzień 29 zł
    jak mogę 10. Tylko taka jakaś znowu nieufna jestem, czy po skończonej
    promocji bez problemu wrócę do dotychczasowych zasad mojej taryfy???
    I jeszcze jedno skoro do końca listopada mam no limits to nie muszę się
    śpieszyć i już w tej chwili korzystać z tej promocji?

    Pozdrawiam
    Aśka