  • Data: 2010-09-03 11:49:23
    Temat: Re: no i w końcu doczekaliśmy się
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer malpa post kropka pl> napisał
    w wiadomości news:4c7e836c@news.home.net.pl...

    > "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote in message

    > Kiedys wjechalem i mnie zatrzymali zaraz za bramkami, ale pozwolili
    > zostawic motocykl juz na parkingu blisko szlabanu. Tlumaczyli sie w
    > sposob: "ludzie nam sie na zjazdach przewracali, byly problemy i
    > zrobilismy zakaz...". Sciemniali (tak mysle) takze o tym, ze bramka jest z
    > pentla indukcyjna i nie powinna zadzialac na motocykl i sami sa zdziwieni
    > ze zadzialala... A co Tobie naopowiadali? :)
    Najpierw, ze za bardzo halasuja, pozniej, ze mieli problem z kradziezami.
    Teraz jak kazdy motocyklista stawiam moto grzecznie przed wejsciem .:)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99