  • Data: 2013-09-11 17:39:42
    Temat: Re: no i jest przelicznik watsów na waty
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:l0nuiv$fum$1@somewhere.invalid...
    > A tu Soniak 22kW PMPO :)
    > http://www.sony.com.my/product/lbt-sh2000

    Tja... :) PMPO - wynika z rozważań, że jest kilka rozwinięć tego skrótu.
    Spotkałem się także z niezbyt pasującym chyba, ale już polskim
    tłumaczeniem - (między)szczytowa niepowtarzalna moc muzyczna... Moc dzięki
    kondensatorowi... to do ilu go trzeba by naładować, aby sprzęt taką oddał?
    Poza tym, mam wrażenie, że sprzęcik z fotografi, jakby mu nawet tę moc RMS
    przyłożyć, to wyorbitowałby membrany gdzieś daleko, tylko żeby pies latający
    za "frisbee" nie był przy tym.
    Ja zaś zastanawiam się, po kiego penisa podaje się taki twór, jak PMPO?
    przecież taka moc, to by chyba kable głośnikowe upaliła szybciej, niż bym do
    10 doliczył...? No wiem, ładnie brzmi. Jako żywo, wiadome ulotki za
    wycieraczkami samochodów,niby przyjemność, a syfa złapać można.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.