  • Data: 2013-09-10 22:14:24
    Temat: Re: no i jest przelicznik watsów na waty
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po krótkich poszukiwaniach definicji PMPO trafiłem na polski opis -
    Piotra Góreckiego:
    http://elportal.pl/pdf/k01/70_030.pdf
    "moc PMPO to stosunek energii pobranej z... kondensatora zasilacza i
    czasu, w którym się to odbyło"

    Ppmpo = delta E/ delta t = C*(U1^2-U2^2)/(2*delta t)

    "gdzie C - pojemność kondensatora filtrującego, U1 - napięcie
    spoczynkowe na tym kondensatorze, U2 - dowolnie wybrane napięcie
    końcowe, na przykład minimalne napięcie, przy którym wzmacniacz jeszcze
    pracuje, ?t przyjmuje się dowolnie, zwykle 1ms jako okres przebiegu 1kHz".
    Moc PMPO ma się nijak do rezystancji obciążenia.
    Poza tym spotkałem się z dwoma rozwinięciami skrótu PMPO: Peak Music
    Power Output albo Peak Momentary Music Power - też brak jednoznaczności.

    A tu Soniak 22kW PMPO :)
    http://www.sony.com.my/product/lbt-sh2000

    --
    Michał