    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nnw na kjs
    Date: Thu, 12 Mar 2015 19:04:07 +0100

    W dniu 2015-03-12 o 17:53, Tomasz Pyra pisze:
    > Jak ten kredyt jakiś mieszkaniowy w setki tysięcy, to i tak nie tak łatwo o
    > takie NNW.
    > Większość rocznej opłaty za licnecję to właśnie NNW, a ta opłata dla NNW na
    > 25tys to 520zł, na 50tyś to 850zł, na 100tys 1220zł.

    ubezpieczenie na wypadek śmierci/kalectwa na 500.000 to koszt rzędu
    300zł/m-c, w tym śmierć z dowolnej przyczyny, zachorowania itp., ale z
    wyłączeniem rajdów. Mnie by interesowało coś takiego bez chorób, bo
    najbardziej prawdopodobne że rozbiję się autem (nie koniecznie na kjs)

    > Więc to raczej takie NNW nie tyle na śmierć co bardziej jakiś pobyt w
    > szpitalu itp.
    >
    > Bank do kredytu nie dorzuca jaiegoś ubezpieczenia bez wyłączeń na
    > uprawianie sportu? Ubezpieczenia na życie do kredytów hipotecznych na lata
    > chyba nie mają tak wielu obostrzeń.

    co najciekawsze nie jest to kredyt hipoteczny, w zasadzie bez
    zabezpieczeń, ale podpisałem się pod nim i ja i żona...

    > Inna sprawa, że na takim KJS znowu zabić się nie jest tak łatwo.

    też bardziej prawdopodobna jest dla mnie śmierć na ulicy

    Łukasz