-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
From: Eskimos <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: nikt nie wie czy zlewka totalna? [ Fazer/CBF/XJR??]
Date: Mon, 20 Apr 2009 22:11:47 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 39
Message-ID: <h...@4...com>
References: <gshb80$5o9$1@news.onet.pl> <gsigk3$aet$1@news.onet.pl>
Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1240258308 44628 77.65.45.241 (20 Apr 2009 20:11:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Apr 2009 20:11:48 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
X-Antivirus: avast! (VPS 090419-0, 2009-04-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594454
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 20 Apr 2009 20:56:43 +0200, "Piotr"
<m...@p...onet.pl> wrote:
>Panowie, bez jaj --? nikt nie zna szczegolow technicznych tych sprzetow?
>(KiloFazer, CBF1000, XJR)
AFAIK, XJR wtrysku sie nie dorobiła. Silnik z FJ, skastrowany o 30KM
(ale ponoć wygładzony moment), rozrząd DOHC, 16V, łańcuszek środkiem,
płytki 25mm, na szklankach.
Nie wiem co tam było do wygładzania z momentem, bo FJ ciągnie równo od
samego dołu aż do końca, bez wyraźnych progów.
Jeżli chodzi o trwałość, to stare powietrzaki Yamahy, z rodziny
XJ/FJ/XJR są niemal wzorcowe pod tym względem. U siebie w FJ zmieniłem
silnik po (najprawdopodobniej) 230kkm tylko dlatego, że był juz dość
głośny i rzęził. Ale do samego końca nic konkretnego go nie bolało.
Skrzynia, sprzęgło, ciśnienie - wszystko OK. Tylko łańcuszki miały już
dość i dzwoniły.
Co do spalania, to nie wiem - ponoć więcej niz FJ, ale tylko ponoć ;)
Wersja SP2 wychodziła z zawieszeniem Ohlinsa. Nie wiem tak naprawde po
co, bo to nie jest motocykl do intensywnego wykorzystywania
megamozliwości megazawieszeń, ale lans factor olbrzymi ;)
Hamulce z R1 - tu chyba komentarza nie trzeba.
Niemniej, z podanej trójki brałbym bez wahania kilofazera. Lżejszy,
nowocześniejszy, manewrowalniejszy. XJR to zupełnie inna bajka.
Świetny, ale zupełnie inny motocykl, o innym przeznaczeniu.
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.09 20:53 Piotr
- 21.04.09 20:48 zbyhoo
- 22.04.09 06:31 AlF
- 22.04.09 06:58 Norbi
- 22.04.09 11:19 Eskimos
- 22.04.09 21:15 Piotr
- 22.04.09 21:16 Piotr
- 23.04.09 03:52 AlF
- 23.04.09 06:05 Norbi
- 23.04.09 13:33 AlF
- 23.04.09 13:59 kubek
- 23.04.09 14:02 AlF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=