  • Data: 2009-04-23 13:59:57
    Temat: Re: Fazer/CBF/XJR??
    Od: kubek <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ze względu na fakt, że niemały jestem także wahałem się przed takim
    wyborem xjr / kilofaza / inazuma. Przeznaczenie moto bliższa
    turystyka, ale po winklach także lubię polatać więc musiał mieć
    sportowe zacięcie. Na inazumie pozycja mi nie spasiła, xjr pięknie się
    prezentuje, ale z tego co czytałem to spalanie może niemile zaskoczyć
    i tym o to sposobem jestem szczęśliwym posiadaczem dużego fazera.
    Zachowanie w zakrętach, wygodna pozycja, elastyczność silnika i
    rewelacyjne hamulce. Pozatym czuje się jak na motocyklu, a nie jak na
    psie :D.