-
61. Data: 2009-05-19 05:49:42
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "lb" <e...@w...pl>
>
>> No tak pelny poziom i kultura ..
>> Nie wychodze z zalozenia ze jesli ktos mnie okradl to ja go tez moge .
>> A kto ma sieczke w glowie to zapewne zycie pokaze :)
>
> Kultura przede wszystkim.
> Ja nie wykorzystywalem luk, by sie zemscic, ale dlatego, ze byly. To raz.
> A dwa nie odwracaj kota ogonem - po prostu ja z wlasnego doswiadczenia
> wiem, ze mylisz sie mowiac, iz systemy nigdy nie myla sie na korzysc
> abonenta, bo to nieprawda.
>
> Pozdrawiam
> SDD
jakos nie mam szczescia widocznie do systemow :(
-
62. Data: 2009-05-19 06:35:43
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
Maciek ni au koto ha itsumo tanosii
>> Między innymi podać PUK. Miałbymn w tej materii zapytowywanie, czy
>> pracownik PLAY podczas rejestracji *weryfikuje* PUK? Czy tylko
>> mechanicznie go wklepuje? Bo gdzieś PUK posiałem i mam problem z
>> rejestracją :-/
>
> Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?
>
Już mam bo nie mogę zarejestrować.
--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D
-
63. Data: 2009-05-19 07:07:23
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>
Olgierd pisze:
> A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)
>
O wylaczeniu karty czytalem kiedys przy tak-taku jak dostalem ten caly
zestaw z karta sim. Bylo tam napisane, ze nalezy zarejestrowac karte w
ciagu 14 dni bo w przeciwnym wypadku operator moze zablokowac karte. Nie
zarejestrowalem katy do dzis, a to juz mija jakies 7 lat i dziala
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
64. Data: 2009-05-19 10:50:26
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"BG" news:gusaec$251$1@inews.gazeta.pl
> Widać, że poprawna polszczyzna, a zwłaszcza gramatyka, nie jest Twoją
> mocną stroną :)
Przez twoich polityków musiałem wyjeżdżać z kraju kilkanaście lat temu, stąd
i te braki w polszczyźnie. No ale czy PISowski wyborca to zrozumie? -
wątpię, w końcu na codzień nie jest zmuszany posługiwać się obcym językiem
tylko retoryką swojego wodza, która IMHO dla mnie jest kompletną Hińszczyzną
:)
> Ale wśród zwolenników magistra od historii, który nie wiedział nawet
> tego, że jego dziadek służył w Wehrmacie, to dosyć częste zjawisko.
Wow. Ale mi pojechałeś :)
-
65. Data: 2009-05-19 11:03:00
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Valdi.Pavlack" news:guu1uu$ps7$1@news.interia.pl
> Przez twoich polityków musiałem wyjeżdżać z kraju kilkanaście lat temu,
stąd
> i te braki w polszczyźnie. No ale czy PISowski wyborca to zrozumie? -
> wątpię, w końcu na codzień nie jest zmuszany posługiwać się obcym językiem
> tylko retoryką swojego wodza, która IMHO dla mnie jest kompletną
Hińszczyzną
> :)
A ha dodam, że "hińszczyzną" specjalnie napisałem przez samo "h". W końcu
nie ma to jak pojeździć sobie po kimś kto 3 maja nie wywiesza flagi kiedy
przyjeżdża do rodziny, nie słucha jedynego słusznego radia i ma w głębokim
poważaniu "wodza" i cały bajzel, a na dodatek siedzi u tak znienawidzonych
Niemców i tam ciężko zarabia ? na chleb :)
:)
Buźka :)
-
66. Data: 2009-05-19 12:48:33
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał
>> Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?
>>
> Już mam bo nie mogę zarejestrować.
A zabieg z ostatnio wykonanymi połączeniami + normalna rozmowa (pracownik P4
też człowiek ;)) nie pomogły? Historia zmian kodu PIN (dawno temu w Plusie
mnie odpytywali o to) też bywa pomocna. W karcie rejestracyjnej jest pole
"KOD PUK" ale obok jest okienko "Zweryfikowano kod puk", więc może nie
trzeba weryfikować z "dużą kartą" ale można to zrobić w inny sposób -
operator ma sporo możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.
Czy jednak biurokracja?
M.
-
67. Data: 2009-05-19 15:37:38
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
Maciek ni au koto ha itsumo tanosii
>>> Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?
>>>
>> Już mam bo nie mogę zarejestrować.
>
> A zabieg z ostatnio wykonanymi połączeniami + normalna rozmowa
> (pracownik P4 też człowiek ;)) nie pomogły? Historia zmian kodu PIN
> (dawno temu w Plusie mnie odpytywali o to) też bywa pomocna. W karcie
> rejestracyjnej jest pole "KOD PUK" ale obok jest okienko
> "Zweryfikowano kod puk", więc może nie trzeba weryfikować z "dużą
> kartą" ale można to zrobić w inny sposób - operator ma sporo
> możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.
> Czy jednak biurokracja?
>
W Germanosie "nie i ch*j, PUK *musi* być. Spróbuję jeszcze w Salonie.
--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D
-
68. Data: 2009-05-19 22:44:21
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4a116bee$1@news.home.net.pl...
> Wybacz ale to ja decyduje czy skladam reklamacje czy nie
Twoje prawo.
> Mam zasade ,ze jesli firma mnie oszuka to nie mam ochoty miec z nimi nic
> wspolnego i jesli suma byla by wieksza to zapewne bym dochodzil .
Przecież oni cię nie oszukali, tylko system nawalił. Myślisz, że firmie
zależy aby twój pakiet wyłączyć wcześniej, bo to czysty zysk? ROTFL.
> .Zapewnim Cie ze potrafie zarejestrowac karte prepaid i napisac pismo
> reklamacyjne . Niestety masz racje powinienem to zrobic dla zasady ,ale
> jestem juz za staray i dopadl mnie grzech lenistwa :(
No faktycznie. Tyle co się naprodukowałeś w tym wątku, że już 10x sklecił
byś zdanie:
W dniu XXX aktywowałem usługę YYY, która powinna być aktywna 30 dni, a
została wyłączona po 2 dniach.
W związku z powyższym proszę o zwrot kosztów aktywacji usługi oraz tytułem
zadośćuczynienia ZZZ.
Z poważaniem,
XYZ
-
69. Data: 2009-05-20 21:35:38
Temat: Re: nieuczciwe play
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
t...@g...com wrote:
>On 19 Maj, 01:05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> >Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
>> >absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
>> >co?
>>
>> No i co ? Jesli reklamacja jest zasadna to uznac i zalatwic.
>> Na korzysc uzytkownika :-)
>>
>Na korzysc uzytkownika :-)- czy reklamujacego- juz sam sie zaplątałeś
Jesli cos bylo zle naliczone, to nalezy naliczyc poprawnie,
niezaleznie od tego kto zglosil.
Gorzej jak zalatwienie reklamacji wymaga zwotu pieniedzy
reklamujacemu, albo np wyslania billingu ..
J.