  • 1. Data: 2011-11-13 17:05:00
    Temat: nietypowa obudowa kubiczna
    Od: geos <g...@n...invalid>

    poszukuję chyba nietypowej obudowy ~kubicznej. samych kubików jest od
    groma, ale te które widziałem mają zbyt ascetyczną konstrukcję. mi
    natomiast o taką, która miałaby wysokość ok. 28cm i posiadała 4-5 zatok
    5 1/4", głębokość dowolna, zasilacz montowany na jej rufie, pionowy
    montaż płyty 244x244mm. czyli coś jak półtora szerokości tego co na
    zdjęciu, ale "ucięte" poniżej przełącznika.

    http://geos2005.republika.pl/obudowa.jpeg

    widział ktoś coś takiego lub podobnego w konstrukcji?

    pozdrawiam,
    geos

  • 2. Data: 2011-11-13 17:19:24
    Temat: Re: nietypowa obudowa kubiczna
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > płyty 244x244mm. czyli coś jak półtora szerokości tego co na zdjęciu, ale

    1. Mamy takie piękne polskie słowa: sześcian i sześcienny.
    2. Raczej nie znajdziesz takiej małej obudowy sześciennej z czterema
    zatokami 5,25. To się nie pomieści.
    Masz takie na przykład.
    http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/
    item-details.asp?EdpNo=4034172&CatId=3428
    http://www.maplin.co.uk/ibox-cube-micro-atx-pc-case-
    221068

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-11-28 11:57:42
    Od: geos <g...@n...invalid>

    =Marcos= wrote:

    > 1. Mamy takie piękne polskie słowa: sześcian i sześcienny.
    > 2. Raczej nie znajdziesz takiej małej obudowy sześciennej z czterema
    > zatokami 5,25. To się nie pomieści.

    po długich poszukiwaniach znalazłem coś co mnie satysfakcjonuje.
    odrobinę wyższe i szersze niż chciałem (o 7cm) ale z większymi
    możliwościami. dla wszystkich zainteresowanych: obudowa yeong-yang
    YY-0221 :-)

    http://www.yycase.com/yy-0221.htm

    pozdrawiam,
    geos