  • 31. Data: 2014-11-03 07:27:15
    Temat: Re: niedowiarkom
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości
    news:m36tmj$7uh$1@dont-email.me...
    > Ten akurat model jest wskazywany jako obecnie najcieńszy smartfon świata.
    > Ma grubość poniżej 5mm.

    Ale oczywiście dostępne będą pogrubiacze lub przyssawki aby go wygodnie
    podnieść lub odłożyć na gładką powierzchnię np. stołu :)

    --
    marfi

  • 32. Data: 2014-11-03 09:04:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-01 17:25, paskuda03 wrote:
    > Dla tych co twierdzą że inżynierowie z Chin tylko
    > kopiują cudze pomysły i za grosz nie mają inwencji.
    > http://global.oppo.com/en/products/r5/

    bardziej znaczacym jest fakt, ze:
    http://antyweb.pl/xiaomi-numerem-3-rynku-smartfonow/
    #

    W ciagu ostatniego roku > 200% zwiekszona sprzedaz, startowali 4 lata temu.

  • 33. Data: 2014-11-03 13:35:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    On Mon, 3 Nov 2014 04:44:25 +0100, "paskuda03"

    >Dzizus
    [...]
    >Zidiocenie na temat telefonow pzrebieraw miarke i wylewa sie
    >brzegami...

    Kolejny zidiocony dzidziuś, któremu kłopot przeczytać co podlinkowane, już o
    składnym pisaniu nie wspominam.

  • 34. Data: 2014-11-03 15:23:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-03 07:27, Użytkownik marfi napisał:

    > Ale oczywiście dostępne będą pogrubiacze lub przyssawki aby go wygodnie
    > podnieść lub odłożyć na gładką powierzchnię np. stołu :)

    Daj znać jak dostępna będzie do tego bateria wytrzymująca cały
    dzień używania bez doładowań. :-)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2014-11-05 01:58:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > O widzisz, z wygląda tak samo przeszło ci na lezą na tej samej polce.

    Nic nie przeszło. Dwa tematy: wygląd i działanie nie są połączone.

  • 36. Data: 2014-11-05 02:01:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mnie tam telefony nie imponują, mogą mieć co najwyżej ciekawe funkcje, jak
    > np. focus later, duża rozdzielczość, szybkie ładowanie, "cieńkość" itp.

    Focus later?
    Znaczy się robi 10 przypadkowych fotek zamiast jednej dobrej?

    Duża rozdzielczość czego? Ekranu? Aparatu foto?

    No to ile czasu się ładuje i dlaczego to dla Ciebie jest ważny
    parametr a nie np. ile czasu pracuje na jednym ładowaniu?

    > Tak, wiem, jeśli nie w srajfone to się nie liczy.

    Raczej nie liczą się te rzeczy jeśli ogólnie smartfone jest do kitu.
    Np. zawiesza się co chwilę i wymaga wyjmowania baterii.

  • 37. Data: 2014-11-05 02:02:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "paskuda03" <p...@b...invalid.org> wrote in message

    > Dobra, dobra, niektórzy z nas podejrzewają że nie możesz czytać z uwagą
    > tekstów o innych markach telefonów, bo grozi to wypaleniem oczu i straszną
    > karą za grzech odstępstwa od wiary.Może więc ktoś z rodziny Ci poczyta.
    > ;-)
    > Ten akurat model jest wskazywany jako obecnie najcieńszy smartfon świata.
    > Ma grubość poniżej 5mm.
    > http://www.gsmarena.com/oppo_r5-6753.php
    > http://androidadvices.com/top-5-thinnest-designed-an
    droid-smart-phones/
    > http://www.theverge.com/2014/10/29/7091055/this-andr
    oid-smartphone-is-too-thin-for-a-headphone-jack

    I jak się łatwo zgina/łamie w kieszeni? Próbował ktoś to testować?

  • 38. Data: 2014-11-05 02:04:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Daj znać jak dostępna będzie do tego bateria wytrzymująca cały
    > dzień używania bez doładowań. :-)

    No co ty - wtedy zrypaliby marketingowy bonus: szybko się ładuje :-)))
    Im mniejsza pojemność baterii tym szybciej się będzie ładować...

    Mało tego - taki iPhone4 ulepsza się w tym względzie w czasie...
    Po czterech latach jego akumulator ładuje się dużo szybciej niż
    wtedy gdy był nowy i miał pełną pojemność :-)

  • 39. Data: 2014-11-05 11:54:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Nic nie przeszło. Dwa tematy: wygląd i działanie nie są połączone.

    Lubisz robic z siebie idiote.
    "wygląda jak inne. I z pewnością również pracuje jak inne"

  • 40. Data: 2014-11-05 11:58:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Focus later?
    >Znaczy się robi 10 przypadkowych fotek zamiast jednej dobrej?

    Hehehehe, jakis Ty "innowacyjny". Nie, to dziala calkowicie inaczej misiu.

    >Duża rozdzielczość czego? Ekranu? Aparatu foto?

    Jednego i/lub drugiego.

    >No to ile czasu się ładuje i dlaczego to dla Ciebie jest ważny

    Doczytaj, jest link podany, lokaja musisz znalezc gdzie indziej.

    >parametr a nie np. ile czasu pracuje na jednym ładowaniu?

    To tez, ale i tamto też.

    >Raczej nie liczą się te rzeczy jeśli ogólnie smartfone jest do kitu.
    >Np. zawiesza się co chwilę i wymaga wyjmowania baterii.

    To syfiaty ten srajfon.