  • Data: 2014-11-05 02:01:35
    Temat: Re: niedowiarkom
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:5456a67b$0$12635$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mnie tam telefony nie imponują, mogą mieć co najwyżej ciekawe funkcje, jak
    > np. focus later, duża rozdzielczość, szybkie ładowanie, "cieńkość" itp.

    Focus later?
    Znaczy się robi 10 przypadkowych fotek zamiast jednej dobrej?

    Duża rozdzielczość czego? Ekranu? Aparatu foto?

    No to ile czasu się ładuje i dlaczego to dla Ciebie jest ważny
    parametr a nie np. ile czasu pracuje na jednym ładowaniu?

    > Tak, wiem, jeśli nie w srajfone to się nie liczy.

    Raczej nie liczą się te rzeczy jeśli ogólnie smartfone jest do kitu.
    Np. zawiesza się co chwilę i wymaga wyjmowania baterii.