  • 1. Data: 2017-06-09 22:38:32
    Temat: nie wiem czy kurde mogę zapytać
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie wiem czy zaraz nie zostanę zaatakowany...

    idzie lato, chciałem zapytać...

    jak to jest w ogóle możliwe, że taki seicento 0.9 po mieście pali 20
    litrów benzyny, a taki golf z wielkim silnikiem 1.9 sdi pali po mieście
    8-9l ON?

  • 2. Data: 2017-06-09 23:15:30
    Temat: Re: nie wiem czy kurde mogę zapytać
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.06.2017 o 22:38, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > jak to jest w ogóle możliwe, że taki seicento 0.9 po mieście pali 20
    > litrów benzyny, a taki golf z wielkim silnikiem 1.9 sdi pali po mieście
    bo ile ma pojemności, ile koni do dyspozycji, to drugorzędna sprawa.
    liczy sie to, ile spali paliwa na wytworzony (a nie dostępny) 1 kilowat
    w danym czasie.
    Tyle że podane spalania są mało prawdopodobne, przy normalnej jeździe
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-06-10 00:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU N...@g...pl ...

> [...]
    >
    > jak to jest w ogóle możliwe, że taki seicento 0.9 po mieście pali 20
    > litrów benzyny, a taki golf z wielkim silnikiem 1.9 sdi pali po mieście

    oboma samochodami jezdza dupy a nie kierowcy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 4. Data: 2017-06-10 15:37:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    >
    > jak to jest w ogóle możliwe, że taki seicento 0.9 po mieście pali 20
    > litrów benzyny, a taki golf z wielkim silnikiem 1.9 sdi pali po mieście
    A tymi autami jeździ jeden kierowca, czy różni?
    Jacek

  • 5. Data: 2017-06-10 16:17:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >A tymi autami jeździ jeden kierowca, czy różni?

    jeden glupek.

  • 6. Data: 2017-06-11 13:44:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-09 o 22:38, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > jak to jest w ogóle możliwe, że taki seicento 0.9 po mieście pali 20
    > litrów benzyny, a taki golf z wielkim silnikiem 1.9 sdi pali po mieście

    Tak samo jak 5.5l V8 palące 16-18LPG w mieście...

    Lewis

  • 7. Data: 2017-06-14 19:05:43
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Tak samo jak 5.5l V8 palące 16-18LPG w mieście...

    nie no na początku uważałem to za jakąś propagandową bujdę,
    ale już nie...

    dlaczego tak się dzieje?

    ogólnie to chciałem na mojej stronie stworzyć matematyczno-fizyczny
    model samochodu (różnych elementów, silnika itp.)... jakby Ktoś sie
    pisał to proszę o info

  • 8. Data: 2017-06-21 19:06:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-14 o 19:05, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

> [...]
    >
    > ogólnie to chciałem na mojej stronie stworzyć matematyczno-fizyczny
    > model samochodu (różnych elementów, silnika itp.)... jakby Ktoś sie

    Nikogo nie mam zamiaru nawracać. Mam, jeżdżę, cieszę się :)

    Lewis