  • 11. Data: 2005-03-07 20:44:48
    Temat: Re: nie tylko mali i biedni maja klopoty...
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
    > no o 1 w nocy wiekszosc ludzi spi
    > i to dobra pora na okienko serwisowe

    Miałeś na myśli okolice 4 rano, prawda? ;)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 12. Data: 2005-03-07 22:23:04
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > Miałeś na myśli okolice 4 rano, prawda? ;)

    Raczej 5-6 rano.

    --
    [ ŁT ]

  • 13. Data: 2005-03-07 23:39:43
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...net> wrote:

    > Raczej 5-6 rano.
    Nie zawsze można się ze wszystkim w godzinę wyrobić ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2005-03-07 23:53:46
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Nie zawsze można się ze wszystkim w godzinę wyrobić ;-)

    No fakt, czasem wystarczy 15 minut, a czesem pół nocy, to za mało. :P

    Z róźnych statystyk, które mam okazję obserwować, to właśnie
    pomiędzy 5-6 rano jest najmniejszy ruch, niezależnie od contentu.

    --
    [ ŁT ]

  • 15. Data: 2005-03-08 08:09:44
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > A stacja klienca (MS) używa ICMP czy UDP?

    Oczywiście, że ICMP, ale:
    > From: "YOOSHKY" <j...@n...c.net.pl>
    oraz
    > "Trasa śledzenia do onet.pl [213.180.130.200]
    > przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30"
    charakterystyczne dla 'tracerta' MS, który korzysta z ICMP.
    Tracert zrobił psikusa i używa UDP?

    W innym przypadku Mea Culpa.

    Pozdr,

  • 16. Data: 2005-03-08 11:48:19
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 07 Mar 2005 16:00:08 +0100 I had a dream that Mateusz Swatek <m...@i...pl>
    wrote:
    >no o 1 w nocy wiekszosc ludzi spi
    >i to dobra pora na okienko serwisowe

    Amatorszczyzna. Prawdziwi profesjonaliści mają okienko serwisowe
    od 4:40 do 4:45.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 17. Data: 2005-03-08 14:00:41
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Amatorszczyzna. Prawdziwi profesjonaliści mają okienko serwisowe
    > od 4:40 do 4:45.

    no to onet tez wtedy mial, drugie okienko tego dnia

    wiec nie sa amatorami ;)

    --
    Mateusz

  • 18. Data: 2005-03-10 15:21:10
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Mon, 07 Mar 2005 13:36:41 +0100
    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > po icmp dochodza, po udp nie.

    A windowsy tracert wlasnie z icmp korzysta ...

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-