  • 1. Data: 2015-11-14 15:17:50
    Temat: nie tylko ja
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    nie znoszę tych głupich i czasem zbędnych rond.
    Zawsze to ułamek sekundy zaoszczędzony.
    :-)
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3317913/Wher
    e-s-fire-Russian-rescue-vehicle-drives-straight-roun
    dabout-fire-crews-rush-nearby-call-out.html

    --
    P03

  • 2. Data: 2015-11-14 23:34:41
    Temat: Re: nie tylko ja
    Od: JK <j...@p...interia.pl>

    W dniu 14.11.2015 o 15:17, P03 pisze:
> [...]
    e-s-fire-Russian-rescue-vehicle-drives-straight-roun
    dabout-fire-crews-rush-nearby-call-out.html

    Zdaje się, że to nie ronda są głupie.
    Zapewne na kierunkowskazy też szkoda ci czasu?

    JK

  • 3. Data: 2015-11-15 00:38:42
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 23:34, JK pisze:

    > Zdaje się, że to nie ronda są głupie.

    Rąda a nie ronda. Trzymaj poziom.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2015-11-15 00:40:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-15 o 00:38, Hinek pisze:

    > Rąda a nie ronda. Trzymaj poziom.

    Tak jest, rąda som gópie ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-11-15 00:50:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zawsze to ułamek sekundy zaoszczędzony.
    > :-)

    Jak bym mial pare ton wody na wozku i jechal ratowac ludzi, to nie
    ryzykowalbym jazdy po luku. Zwolnic przed rondem, pokonac je z niewielka
    predkoscia by nie wyladowac na boku i nastepnie rozpedzic te kilkanascie
    ton, to raczej nie ulamki sekund. To moze np. zdecydowac czy ktos skoczy
    z plonacego mieszkania, czy go strazak uratuje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2015-11-15 02:42:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** P03 pisze tak:

    > nie znoszę tych głupich i czasem zbędnych rond.
    > Zawsze to ułamek sekundy zaoszczędzony.
    > :-)

    "The speeding driver of the fire engine realised he had misjudged his
    speed. To avoid a disaster, he kept driving straight."

    Biedaczki. Gdyby tylko wiedzieli co potrafi polski kurier ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2015-11-15 07:55:08
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    e-s-fire-Russian-rescue-vehicle-drives-straight-roun
    dabout-fire-crews-rush-nearby-call-out.html

    > Zdaje się, że to nie ronda są głupie.
    > Zapewne na kierunkowskazy też szkoda ci czasu?
    >
    > JK

    Kierunkowskazy są niezbędne i używam ich lepiej niż
    przeciętny kierowca z PRLu, nie oszczędzam żarówek,
    ronda są w wielu przypadkach celowo
    wbudowanymi na torze jazdy spowalniaczami.
    Na niektórych "rondach" zbudowanych w ciągu ostatnich
    20 lat w miejscu zwykłego skrzyżowania z trudem mieści
    się przeciętny autobus czy ciężarówka.
    Jakimś dziwnym trafem zawsze jak obserwuję sobie korki
    powiedzmy w pewnym wojewódzkim mieście to ich położenie
    względem rond jest dokładnie identyczne. Największe korki
    na drogach dojazdowych do rond.
    Ile to czasu i paliwa się marnuje gdyby urządzić te
    skrzyżowania inaczej. Jeszcze kiedyś może tak będzie.
    Projektanci dróg z Polski C kiedyś dorosną do zadania,
    tylko wtedy aut będzie 10 razy więcej i korki oraz problemy się
    zwiększą.
    https://mapa.targeo.pl/
    http://mapa.korkowo.pl/
    http://www.v-traffic.com/

    --
    P03

  • 8. Data: 2015-11-15 08:19:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 07:55, P03 pisze:

> [...]
    > względem rond jest dokładnie identyczne. Największe korki
    > na drogach dojazdowych do rond.
    > Ile to czasu i paliwa się marnuje gdyby urządzić te

    Tylko sprawdź jaka była wypadkowość na tych inaczej urządzonych
    skrzyżowaniach, zanim wybudowano tam te ronda.....

    A to że ludzie nie potrafią jeździć po rondach, to prawda, tyle że to
    nie wina rond.
    Znam kilka miejsc, w których rondo korki rozładowało, oszczędzając mi po
    kilkanaście minut w jedną stronę, codziennie.

  • 9. Data: 2015-11-15 08:37:21
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > Znam kilka miejsc, w których rondo korki rozładowało, oszczędzając mi po
    > kilkanaście minut w jedną stronę, codziennie.

    Szczęściarz, zazdroszczę Ci podobnie jak większość kierowców
    z miasta w którym obecnie mieszkam.
    My niestety stoimy w korkach zaciskając zęby (i pięści) tracąc
    bezpowrotnie czas i pieniądze.

    --
    P03

  • 10. Data: 2015-11-15 08:41:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 08:37, P03 pisze:

    > Szczęściarz, zazdroszczę Ci podobnie jak większość kierowców
    > z miasta w którym obecnie mieszkam.
    > My niestety stoimy w korkach zaciskając zęby (i pięści) tracąc
    > bezpowrotnie czas i pieniądze.

    Bo nie potraficie po nich jeździć - obserwuję to w każdym mniejszym
    miasteczku, gdzie każdy melepeta przed wjazdem czeka aż rondo będzie
    zupełnie puste.