  • Data: 2015-11-15 07:55:08
    Temat: Re: nie tylko ja
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org> szukaj wiadomości tego autora

    e-s-fire-Russian-rescue-vehicle-drives-straight-roun
    dabout-fire-crews-rush-nearby-call-out.html

    > Zdaje się, że to nie ronda są głupie.
    > Zapewne na kierunkowskazy też szkoda ci czasu?
    >
    > JK

    Kierunkowskazy są niezbędne i używam ich lepiej niż
    przeciętny kierowca z PRLu, nie oszczędzam żarówek,
    ronda są w wielu przypadkach celowo
    wbudowanymi na torze jazdy spowalniaczami.
    Na niektórych "rondach" zbudowanych w ciągu ostatnich
    20 lat w miejscu zwykłego skrzyżowania z trudem mieści
    się przeciętny autobus czy ciężarówka.
    Jakimś dziwnym trafem zawsze jak obserwuję sobie korki
    powiedzmy w pewnym wojewódzkim mieście to ich położenie
    względem rond jest dokładnie identyczne. Największe korki
    na drogach dojazdowych do rond.
    Ile to czasu i paliwa się marnuje gdyby urządzić te
    skrzyżowania inaczej. Jeszcze kiedyś może tak będzie.
    Projektanci dróg z Polski C kiedyś dorosną do zadania,
    tylko wtedy aut będzie 10 razy więcej i korki oraz problemy się
    zwiększą.
    https://mapa.targeo.pl/
    http://mapa.korkowo.pl/
    http://www.v-traffic.com/