  • 1. Data: 2011-03-10 11:51:46
    Temat: "nie sprzet lecz technika robi z Ciebie zawodnika" [YT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    I kto by pomyslal ze motorynka sie sprawdzi w stuncie ;)

    http://tinyurl.com/67va8kq

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-03-10 13:46:00
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    I jakiego ma fajnego żółwia do jazdy ulicznej ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2011-03-12 14:30:44
    Od: marbad <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-10 12:51, marider pisze:
    > I kto by pomyslal ze motorynka sie sprawdzi w stuncie ;)
    >
    > http://tinyurl.com/67va8kq
    >
    > Pzdr

    Rewelacja. A moglem nie sprzedawac motoryny. Taka fajna czerwona byla,
    jeszcze z okraglym bakiem.
    marbad
    fz6

  • 4. Data: 2011-03-12 15:07:35
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    >I kto by pomyslal ze motorynka sie sprawdzi w stuncie ;)
    >http://tinyurl.com/67va8kq

    Zaleta tego draństwa było to ze dość łatwo szło to opanować ja cos nie
    wyszło :) okolo 40 KG . Ale z drugiej strony jak ktoś się na tym uczył to
    często leciał do pionu a niby 1.7 KM.

    Buniek