-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie. polączenie dróg.
Date: Sun, 7 Jan 2018 19:53:38 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <p2tqbl$qgl$1@node1.news.atman.pl>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2odr8$k8p$2@node2.news.atman.pl>
<5a4ff678$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <p2ou0d$40g$1@dont-email.me>
<5a5002a3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<p2p03t$kpg$1@dont-email.me>
<5a5004b1$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<p2puet$2sa$2@node1.news.atman.pl> <p2r5kj$h3r$1@dont-email.me>
<p2rrrd$tau$1@news.mixmin.net> <p2t1tj$2l9$1@node1.news.atman.pl>
<p2t6u7$b9o$1@news.mixmin.net>
<5a5248f7$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<p2tjcl$6os$1@news.mixmin.net>
<5a5253b5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<p2tl0q$9fv$1@news.mixmin.net> <p2tmrl$hq4$1@node2.news.atman.pl>
<5a526169$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
<p2to7l$ob3$1@node1.news.atman.pl>
<5a52671a$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1515351221 27157 89.69.207.111 (7 Jan 2018 18:53:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jan 2018 18:53:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <5a52671a$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621866
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07-01-2018 o 19:29, nadir pisze:
>
> Nie musi być metr śniegu wystarczy kilka cm i czasem nie wiadomo nawet
> gdzie jest pobocze.
Wiem o tym ale nie o tym gadamy. Pobocze trudniej dostrzegać.
>> Znak obowiązuje do końca skrzyżowania, tak ustaliliśmy - a więc do
>> miejsca styku łącznicy z główną drogą. Pasy nie mają tu zastosowania
>> bo są poza skrzyżowaniem, gdzie ten znak i tak już nie obowiązuje.
>
> No i gdzie jest ten koniec skrzyżowania jak jest śnieg i nie widać nawet
> pobocza?
1. Masz znak A7 - to jest początek i jednocześnie przyjmujesz do
wiadomości, że zaraz będzie koniec. Nie należy wahać się z używaniem mózgu.
2. Zauważasz, że w pewnym momencie zaczynasz jechać równolegle do
głównej drogi. To jest właśnie koniec skrzyżowania.
Jeżeli nie ma punktów orientacyjnych jak choćby barierki i nie wiesz czy
w ogóle po drodze jedziesz a dojdzie do kolizji, to zapewne ten
kierowca, który lepiej wywróżył oznakowanie poziome wygra. Jeśli masz
lepszych prawników - Ty wygrasz.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.18 20:01 Marek S
- 07.01.18 20:05 Marek S
- 07.01.18 20:05 Uzytkownik
- 07.01.18 20:16 Marek S
- 07.01.18 20:24 Pszemol
- 07.01.18 20:24 Pszemol
- 07.01.18 20:25 Uzytkownik
- 07.01.18 20:28 nadir
- 07.01.18 20:37 nadir
- 07.01.18 20:40 Marek S
- 07.01.18 20:40 nadir
- 07.01.18 21:27 Marek S
- 07.01.18 20:45 Witko4
- 07.01.18 21:18 Witko4
- 07.01.18 21:21 Witko4
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=