  • Data: 2018-01-07 19:17:23
    Temat: Re: nie. polączenie dróg.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-01-2018 o 19:05, nadir pisze:

    > Dlaczego nie obowiązuje? A co gdy spadnie śnieg i nie widać w ogóle pasów?

    Koniec skrzyżowania zawsze zobaczysz bo zawsze widać gdzie schodzą się
    drogi. No chyba, że śniegu jest metr a Ty jedziesz pługiem. Ale nawet
    wtedy włączasz pomarańczowego koguta.

    Znak obowiązuje do końca skrzyżowania, tak ustaliliśmy - a więc do
    miejsca styku łącznicy z główną drogą. Pasy nie mają tu zastosowania bo
    są poza skrzyżowaniem, gdzie ten znak i tak już nie obowiązuje.

    Ale tak czy owak poruszyłeś kolejny ważny temat: niewidoczności
    oznakowania poziomego. Co wtedy? Nie wiem. Znajomemu powiodło się gdy
    odmówił przyjęcia mandatu za przekroczenie zaśnieżonej linii ciągłej.
    Tak więc powstały 2 skrajne interpretacje tego samego czynu: wg sądu i
    wg policji.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek