  • 11. Data: 2009-06-22 22:45:23
    Temat: Re: prawo do usunięcia danych osobowych przeniesionego prepaida
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 00:41:57 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > słowa "nieśmiałe wrażenie" są w zasadzie użyte prawidłowo :-)

    no przecież złożylem samokrytyke, że nie mam aż tak wyuzdanej wyobraźni jak
    autor wątku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-06-22 23:05:57
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    k...@o...pl pisze:
    > Czy po zakończeniu procedury mam prawo żądać
    > od playa usunięcia moich danych osobowych z bazy?
    > uzasadnienie: "bo tak"
    >
    > Czy play ma wdrożone procedury pozwalające
    > w rzeczywisty sposób zabronić im dalszego
    > przetwarzania moich danych osobowych czy
    > też prawo do ochrony moich danych jest tylko
    > czysto teoretyczne i nie jest egzekwowalne?

    Spytaj się o przepisy na pl.soc.prawo

  • 13. Data: 2009-06-23 21:33:30
    Temat: nie "perwersyjna" wyobraznia ale handel na allegro.pl
    Od: k...@o...pl

    > Tylko, ze on chce od Play żądać usunięcia danych po przeniesieniu się do
    > właśnie Play - chce być anonimowy.

    ściśle biorąc, nie chodzi o anonimowość tylko o możliwość późniejszego
    odpłatnego sprzedania na allegro.pl orangowych nr przeniesionych do playa

    play żąda jednoczesnego stawiennictwa sprzedawcy i nabywcy w tym samym
    salonie playa i nie uwzględnia dzielącej ich (np. 700km odległości)

    nabywca może chcieć zapisać kupiony nr na swoją firmę, osobę, dziewczynę,
    a tu zonk, podróżuj przez Polskę calą.

    jeszcze gorzej, jeżeli nabywca chce być anonimowy i popełniać przestępstwa
    a sprzedawca nadal figuruje jako właściciel nr: owszem, może pokazać na
    policji aukcję, dowód zapłaty itd. i ma szansę wytlumaczyć że nie jest
    wielblądem, ale cała procedura może nie być zbyt przyjemna.

    macie koncepcje jak rozwiazac problem?

  • 14. Data: 2009-06-23 21:42:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 23:33:30 +0200, k...@o...pl napisał(a):

    > ściśle biorąc, nie chodzi o anonimowość tylko o możliwość późniejszego
    > odpłatnego sprzedania na allegro.pl orangowych nr przeniesionych do playa

    Maciek podał ci paragrafy, wystarczy je przeczytać ze zrozumieniem

    > macie koncepcje jak rozwiazac problem?

    przerejestrować karty w momencie sprzedaży na nowego właściciela

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 15. Data: 2009-06-23 22:20:49
    Od: k...@o...pl

    > przerejestrować karty w momencie sprzedaży na nowego właściciela

    problem polega na tym że sprzedaż jest internetowa, a play
    żąda jednoczesnego fizycznego wstawiennictwa obu stron transakcji
    w tym samym salonie firmowym play

    play nie chce zgodzic sie aby sprzedawca stawił się w jednym salonie
    a nabywca w innym salonie, odległym o kilkaset km

  • 16. Data: 2009-06-25 09:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisał w wiadomości news:vitgvngskuth$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Masz. Ustawa o ODO.

    A na podstawie odrebnych przepisow operator nie ma obowiazku
    zachowac danych przez dwa lata ?

    J.

  • 17. Data: 2009-06-25 09:30:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:fyta38cdeb7n.dlg@oldfield.org.pl...

    > Przetwarzanie danych osobowych bez zgody osoby które jej dotyczą,
    > karane z
    > Ustawy o ODO. Przerabiane na przykładzie Deutsche banku.

    Ale kto powiedzial ze _przetwarza_ ?

    J.

  • 18. Data: 2009-06-26 06:19:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > play nie chce zgodzic sie aby sprzedawca stawił się w jednym salonie
    > a nabywca w innym salonie, odległym o kilkaset km

    WIdze ze kolega nabral zlotych numerow Orange za Profita i teraz handelek ?

  • 19. Data: 2009-06-26 11:07:20
    Od: k...@o...pl

    > WIdze ze kolega nabral zlotych numerow Orange za Profita i teraz handelek ?

    Numery nie są złote, To dość osobliwy "prezent" od osoby która kupiła kilka
    tysięcy starterów orange (chyba po cenie hurtowej?) w celu wysyłania sms
    premium, a potem chciała je wyrzucić na smietnik.

    Startery mają po pare groszy na koncie (za pare dni grosiki szlag trafi) ale
    wychodzące długie prawie rok no i "zdolność przenoszeniowa" po 6 lipca jest

    Czy kolega ma jakiś pomysł, jak przerejestrować startery (będące już w play)
    bez fizycznej obecności obu stron transakcji w jednym salonie play?

  • 20. Data: 2009-06-26 11:23:54
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Startery mają po pare groszy na koncie (za pare dni grosiki szlag trafi) ale
    > wychodzące długie prawie rok no i "zdolność przenoszeniowa" po 6 lipca jest

    Zaraz- czyli numery są jeszcze nie przeniesione?
    To nie można ich po prostu sprzedać jako numery Orange?

    Nabywca zarejestruje sobie numer w Orange i przeniesie do Play...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP