    Date: Thu, 14 May 2009 21:58:24 +0200
    From: grg12 <g...@c...at>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nie nagrzewający się mateirał...

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Jeszcze można na przykład upchać gliną. Jeśli poza temperaturą nie znamy
    > żadnych innych wymagań, to trudno cokolwiek doradzić i trudno stwierdzić
    > kategorycznie, że tylko teflon i podobne.

    Albo gipsem - łatwo go odlać w pożądanym kształcie, łatwo obrobić
    mechanicznie - pytanie tylko czy wytrzymałości starczy. Z innych
    propozycji - w markecie budowlanym widziałem silikon do uszczelniania
    kominów, wytrzymywać miał 180C wiec 200 przez krótki czas nie powinno
    być problemem.
    Pozdrawiam
    GRG