  • 1. Data: 2009-09-23 07:22:32
    Temat: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    cześć

    wśród kierowców puszek też zdarzają się debile ale nie szufladkujmy
    wszystkich jako tych złych.

    1:25
    http://www.youtube.com/watch?v=wZxwehTVArM&NR=1

    osobiście zaniósłbym nagranie na policję i niech karają za głupotę.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-09-23 07:37:13
    Temat: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Od: "Kizior" <t...@p...fm>

> [...]

    >http://www.youtube.com/watch?v=wZxwehTVArM&NR=1

    >osobiście zaniósłbym nagranie na policję i niech karają za głupotę.

    **
    Mi to wyglada, ze gosc chcial poprostu zobaczyc co tam sie stalo z przodu a
    nie spojrzal w lusterko.
    --
    Kizior

  • 3. Data: 2009-09-23 08:02:56
    Od: fv <f...@c...com>

    Kizior wrote:
    > Mi to wyglada, ze gosc chcial poprostu zobaczyc co tam sie stalo z przodu a
    > nie spojrzal w lusterko.

    Mnie też to tak wygląda. Już nawet nie trąbię ani nie gazuję. Zdecydowana większość
    kierowców,
    którzy tak robią, jak tylko zauważą że jestem - od razu ustępują drogi.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 4. Data: 2009-09-23 08:09:38
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Wrz, 09:22, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    > osobiście zaniósłbym nagranie na policję i niech karają za głupotę.

    Nie widze tu nic nadzwyczajnego. Zwykla codziennosc.
    To, ze kierowcy zwykle nie patrza w lusterka jest normalne. Nie znaczy
    oczywiscie, ze popieram.
    Czujnosc w korku jest mocno uspiona a kierowcy puszek (w tym i ja)
    dopiero ucza sie z nami zewszad wylaniajacymi sie pojazdami na dwoch
    kolach zyc. Ta nauka jeszcze pare lat z pewnoscia potrwa.

    Moim zdaniem, nie ma zadnej podstawy prawnej do ukarania tego
    kierowcy.

    Widziales kiedys slalomujacego pasem motocykliste? Bo ja parenascie
    godzin temu. Z pewnoscia nie patrzyl w lusterka...

    amos

  • 5. Data: 2009-09-23 08:11:57
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Wrz, 10:02, fv <f...@c...com> wrote:
    > Zdecydowana większość kierowców,
    > którzy tak robią, jak tylko zauważą że jestem - od razu ustępują drogi.

    Otoz to! Czest nawet az za bardzo, bez potrzeby lub z duza przesada
    jednoczesnie zamykajac przejazd lub stwarzajac zagrozenie z drugiej
    strony.
    Pisze oczywiscie o sytuacji, gdy mamy 3 pasy ruchu.

    amos

  • 6. Data: 2009-09-23 08:21:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marek B wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=wZxwehTVArM&NR=1
    >
    > osobiście zaniósłbym nagranie na policję i niech karają za głupotę.

    Został na swoim pasie, nie sądze, zeby zrobil to specjalnie, bo gdyby tak
    bylo .. to napewno nie przejechałbyś kolo niego...
    Tak czy inaczej podniecanie sie takimi rzeczami i podawnie tego na grupe ...
    jest śmieszne.

    Ile robisz km rocznie (bez względu na to czym)?
    Ja robie 30tys samochodem i od października do dziś mam zrobionych 19,5 tys
    km motocyklem.
    Gdybym za każdym razem mial robic film kiedy ktoś na drodze robi coś
    głupiego (bez znaczenia czy jestem na moto czy w puszce) ... to mógłbym
    założyć już wypożyczalnie kina akcji.
    Pomijam to, ze praktycznie każdy z nas sam powoduje jakies durne sytuacje na
    drodze ... przecież sie kurwa zdarza.

    ps. i na koniec - omijanie korka między autami nie jest zabronione przez
    prawo - ale robi sie to na _wlasne_ ryzyko ... a to w połączaniu z zasadą
    ograniczonego zaufania (zwlaszcza jadąc na 2oo) powinna dac do myslenia.
    Omijać korki - jasne .. ale kurwa nie zapierdalając między samochodami jakby
    ich tam w ogole nie bylo.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 7. Data: 2009-09-23 08:21:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    amos pisze:
    > Widziales kiedys slalomujacego pasem motocykliste? Bo ja parenascie
    > godzin temu. Z pewnoscia nie patrzyl w lusterka...

    mnie dziś zaatakował kierownik goldwinga starego. przeciął z prawego na
    lewy, z wykorzystaniem środkowego, wycinając na mój jakieś 10m przed
    maską mojego auta zza takiego dostawczaka. ryzykant jebany.
    ...a może to było pijadzijo...

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2009-09-23 08:25:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Marek B wydusił z siebie te słowy:

    > napewno nie przejechałbyś kolo niego...

    domyślam się, że piszesz z myślą, że to on osobiście na tym filmie jest?
    bo mnie nie wydaji sie

  • 9. Data: 2009-09-23 08:26:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > domyślam się, że piszesz z myślą, że to on osobiście na tym filmie
    > jest? bo mnie nie wydaji sie

    nie nie .. użyłem skrótu myslowego i ougólnienia.

  • 10. Data: 2009-09-23 08:28:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    > na lewy, z wykorzystaniem środkowego, wycinając na mój jakieś 10m
    > przed maską mojego auta zza takiego dostawczaka. ryzykant jebany.

    w koncu ktoś odważyl sie napisać coś obiektywnie.
    Wszyscy jestesmy kierowcami/ludzmi. Czy jedziemy autem, czy na 2oo.

    Piętnowanie tylko jednych jest .. bez sensu. I tak jak sie wkurzamy na akcje
    policji, burmistrzów i innych debili .. tak robimy dokaldnie to samo w
    stosunku do samochodów.