eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Date: Thu, 03 Sep 2009 19:10:24 +0200

    Refael72 pisze:

    > Przeczytaj powyższe zdanie jeszcze raz ale tym razem powoli, z użyciem
    > słownika języka polskiego próbując ZROZUMIEĆ to, co napisał
    > przedpiśca.
    > Czy jest tam słóweczko o ZAKAZIE kupowania OC? Nie, nie ma. Przedpiśca
    > napisał tylko o ZMUSZANIU. Brak PRZYMUSU ubezpieczania to nie ZAKAZ
    > ubezpieczania. Kto chce się ubezpieczy, kto woli ryzykować, że go
    > zlicytują to się nie ubezpieczy. A dodatkowo będzie ostrożniejszy.

    e, kto nie chce się ubezpieczyć, może zrobić to i teraz. jak będzie miał
    szczęście, to go nie złapią, ale jak będzie miał szczęście do
    niezłapania, a nie będzie miał szczęścia do stłuczki, to fakt, że OC
    jest obowiązkowe, chroni poszkodowanego. ja pierdole co się stanie ze
    sprawcą, czy go zlicytują czy zamkną, czy pójdzie do kamieniołomu. i
    wtady i teraz to jest to samo, tylko teraz zapłaci jeszcze mandat za
    niemanie OC.
    fundusz gwarancyjny składa się z naszych składek. jak będzie ich mniej,
    będzie marny lub nie będzie go w ogóle. wtedy nie dość, że będę chciał
    ubezpieczyć się od OC, to jeszcze będe musiał się doubezpieczyć w
    przypadku niemania OC przez sprawcę (nie mylić z AC). to ja sobie
    myślę... że nie dość, że mam spokój wiedząc, że OC jest obowiązkowe, to
    jeszcze mam więcej kasy w portfelu, bo OC teraz mam tańsze, niż w
    przypadku nieobowiązkowego OC, które tak strasznie propagujecie, a które
    będąc nieobowiązkowe i mniej używane, będzie droższe z racji ilości
    składek. proste.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo