    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: nie kabluj
    <v8fnre$daq$2@news.chmurka.net> <v8fqot$hs8$1@news.chmurka.net>
    <v8fsin$daq$3@news.chmurka.net> <v8fvbo$1kv$9@news.chmurka.net>
    <v8g1hc$dar$9@news.chmurka.net> <v8hmqj$8d0$3@news.chmurka.net>
    <v8hrtc$bop$3@news.chmurka.net> <v8ifgn$rd7$1@news.chmurka.net>
    <v8jmc1$boo$2@news.chmurka.net> <v8ktbs$488$1@news.chmurka.net>
    <v8l0on$15q$1@news.chmurka.net> <v8lp00$rc1$1@news.chmurka.net>
    <v8ltqe$n9v$1@news.chmurka.net> <v8lvj4$a76$3@news.chmurka.net>
    <v8npgd$hni$1@news.chmurka.net> <v8nrou$cqo$5@news.chmurka.net>
    <v8nst8$k8c$1@news.chmurka.net> <v8omvn$kn2$3@news.chmurka.net>
    <v8q33s$gtd$1@news.chmurka.net> <v8qi2v$mi1$10@news.chmurka.net>
    <d0dsO.90560$XVc9.24597@fx15.ams1> <v8rn54$rc5$1@news.chmurka.net>
    <PodsO.90562$XVc9.46083@fx15.ams1> <v8t3f4$rc5$9@news.chmurka.net>
    <q5zsO.78134$TJ_f.9861@fx12.ams1> <v8vaii$rc5$55@news.chmurka.net>
    <HCHsO.100810$XOje.74531@fx13.ams1> <v90ci3$qlf$5@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 08 Aug 2024 00:38:29 GMT

    On 2024-08-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo nie ma protokołu, a tego wymaga art. 37 kpow.

    Sorry, nie rozumiem.

    Art. 37. § 1. Protokół sporządza się z każdej czynności mającej istotne
    znaczenie dla sprawy, a w szczególności z rozprawy, a także z dokonanych poza
    rozprawą czynności dowodowych, chyba że ustawa stanowi inaczej.

    Sporządza się protokół z czynności dowodowych. Skąd wynika konieczność,
    żeby ten protokół zawierał zeznanie świadka? Nie widzę takiego warunku w
    37(a,b). Jak dostaniecie pocztą bez oznaczenia nadawcy film
    dokumentujący jakieś przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego to
    nie robicie nic, bo nie da się wskazać świadka (tego, kto ten film
    zarejestrował)?

    --
    Marcin