  • 1. Data: 2009-05-03 06:29:30
    Temat: nie działa alert() w IE
    Od: j...@p...onet.pl

    Zrobiłem stronkę na której wywołuję funkcję alert() w funkcji umieszczonej w
    zewnętrznym pliku .js. W Firefoxie pokazuje mi się okienko message box alertu,
    natomiast (od pewnego czasu) w IE nie pokazuje się nic (tak jakby alert() nie
    była wołana). Przedtem było OK w IE. Blokowanie wyskakujących okienek mam w IE
    wyłączone.
    Proszę o pomoc. Dziękuję.
    PS. Ostatnio instalowałem firefoxa na komputerze ale to chyba nie powinno mieć
    wpływu...

  • 2. Data: 2009-05-03 09:09:12
    Temat: Re: nie działa alert() w IE
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    j...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > była wołana). Przedtem było OK w IE. Blokowanie wyskakujących okienek mam w IE

    Obecnie IE blokuje działanie JS z lokalnych plików. Może o to chodzi?

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

  • 3. Data: 2009-05-03 11:17:13
    Od: j...@p...onet.pl

    > Obecnie IE blokuje działanie JS z lokalnych plików. Może o to chodzi?

    W pliku index.php, w sekcji <head> mam:
    <script src="include/functions.js" type="text/javascript"></script>
    a w <body>:
    <input type="text" id="client_email" name="client_email" <?php echo
    errorClass('client_email'); ?> cols="50" maxlength="50" value="<?php echo
    valueOf('client_email', 'clientEmail'); ?>" onblur="formatEmail(this);">

    Natomiast plik include/functions.js zawiera:

    function formatEmail(elem) {
    alertOnBlur = false;
    elem.value = trimSpaces(elem.value);
    if (!regexpEmail.test(elem.value)) {