  • 1. Data: 2009-05-01 20:58:36
    Temat: Desktopowy czytnik RSS
    Od: Michal Grzechowiak <m...@w...pl>

    Witam,

    Poratujcie koledzy, bo już sam nie wiem jak szukać. Czy znacie jakiś
    porządny desktopowy czytnik RSSów? Najważniejsze wymagania:

    - tagowanie kanałów (możliwość przypisania kilku tagów do jednego
    kanału, tak jak w Google Readerze),
    - filtry na ustawione słowa kluczowe,
    - tryb wyświetlania jak w Thunderbirdzie, ale bez takich niedoróbek jak
    w TB.

    Zainstalowałem kilka programów, o których tzw. społeczność internetowa
    wyrażała się bardzo pochlebnie (RSSOwl, FeedDemon, Sage, potem jeszcze
    Flock i Opera) i co tu dużo gadać - na kolana mnie nie powaliły. Z góry
    dzięki za wszystkie propozycje.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-05-01 22:00:24
    Temat: Re: Desktopowy czytnik RSS
    Od: red <r...@r...com>

    On 2009-05-01 22:58:36 +0200, Michal Grzechowiak <m...@w...pl> said:

> [...]
    > - filtry na ustawione słowa kluczowe,
    > - tryb wyświetlania jak w Thunderbirdzie, ale bez takich niedoróbek jak w TB.

    Cyndicate, niestety płatny $30. Ale spełnia te wymagania i jest porządny :)