eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sun, 7 Jan 2018 19:44:30 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <p2tpqh$pvg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2odr8$k8p$2@node2.news.atman.pl>
    <5a4ff678$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <p2ou0d$40g$1@dont-email.me>
    <5a5002a3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2p03t$kpg$1@dont-email.me>
    <5a5004b1$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2p1uo$7s9$1@node2.news.atman.pl> <p2p3re$atk$1@node1.news.atman.pl>
    <p2p501$c0o$1@node1.news.atman.pl> <p2qimj$mcm$1@node1.news.atman.pl>
    <p2qoak$jgl$3@node2.news.atman.pl> <p2qqtk$ueb$1@node1.news.atman.pl>
    <p2r530$d5p$1@dont-email.me> <p2rkro$op6$1@node1.news.atman.pl>
    <p2tp29$4mk$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1515350673 26608 89.69.207.111 (7 Jan 2018 18:44:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jan 2018 18:44:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p2tp29$4mk$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621858
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07-01-2018 o 19:31, Pszemol pisze:

    > Postaraj się znaleźć na prawym pasie wcześniej niż 520 metrów.

    Teraz wyrażę swoją opinię popartą cytatami.

    Wiesz o tym, że to co proponujesz jest naganne a niebawem (przed końcem
    2018) będzie uznawane w świetle przepisów za niewłaściwe zachowanie?

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/97
    1426,zmiany-na-drogach-jazda-na-suwak-obowiazkowa.ht
    ml

    Naganne bo w/g Gazety Prawnej:

    "Normalnie, zbliżając się do zwężenia, kierowcy starają się jak
    najszybciej zjechać na pas, którym możliwa jest dalsza jazda. W
    rezultacie duża część pasa, który ulega zwężeniu (najczęściej lewego),
    jest pusta, co wydłuża zator. Z kolei kierowcy, którzy jadą do samego
    końca, są niechętnie wpuszczani przez tych, którzy zjechali na niego
    wcześniej."

    Przez zwężeniami powstaną znaki nakazujące jazdę na suwak. Zmieni się
    definicja tego znaku z ostrzegawczego na nakazujący. Znaki będą
    obowiązkowo ustawiane na końcu pasów zwężających.

    Powinno być tak (jeszcze w świetle obecnych przepisów):

    "Oznacza to, że w przypadku, gdy na zwężeniu opatrzonym znakiem jazdy na
    suwak dojdzie do stłuczki, winny będzie ten, kto pojechał niezgodnie z
    kolejnością.
    - Od dawna uczymy kursantów, by dojeżdżali do końca pasa, który się
    kończy, jak również by w myśl metody jazdy na suwak kulturalnie
    wpuszczali kierowców z takiego pasa. Nawet gdy nie ma znaku. Taka
    współpraca kierowców znakomicie się sprawdza, zwłaszcza że zwężenia
    występują nie tylko na skutek remontów, lecz np. stłuczki"

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: