-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Sun, 7 Jan 2018 12:31:36 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <p2tp29$4mk$1@dont-email.me>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2odr8$k8p$2@node2.news.atman.pl>
<5a4ff678$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <p2ou0d$40g$1@dont-email.me>
<5a5002a3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<p2p03t$kpg$1@dont-email.me>
<5a5004b1$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<p2p1uo$7s9$1@node2.news.atman.pl> <p2p3re$atk$1@node1.news.atman.pl>
<p2p501$c0o$1@node1.news.atman.pl> <p2qimj$mcm$1@node1.news.atman.pl>
<p2qoak$jgl$3@node2.news.atman.pl> <p2qqtk$ueb$1@node1.news.atman.pl>
<p2r530$d5p$1@dont-email.me> <p2rkro$op6$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 7 Jan 2018 18:31:37 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="dab7b1abd0146d022ed75c64e2b9b872"; logging-data="4820";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18FBtxN+3Vd9j5YlMCfIps0"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <p2rkro$op6$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:oseL/ctm/SfCuaia/PcP7saWwp8=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621853
[ ukryj nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:p2rkro$op6$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 06-01-2018 o 19:21, Pszemol pisze:
>
>> Widzę, że starasz się usilnie tłumaczyć swoje zachowaie :-)
>
> Nie tłumaczyć lecz wytłumaczyć. Nie mam na celu biadolenia lecz mówię jak
> jest.
>
>> Niestety - musisz bardziej agresywnie starać się zmienić pas wcześniej,
>> aby nie wyprzedzać na skrzyżowaniu i nie kolidować z zielonymi :-)
>
> Właśnie sprawdziłem jaki jest odcinek do tego miejsca od poprzedniego
> skrzyżowania: 520m. Na poprzednim skrzyżowaniu prawie zawsze ustawiam się
> na lewym pasie po prawy w szczycie jest zakorkowany przez zjeżdżających w
> prawo.
>
> Gdy jestem pierwszy na lewym - nie ma problemu - zawsze zdążę zawczasu
> zjechać na prawo na w/w odcinku i to z uwzględnieniem iż zrobię to tak aby
> nie utrudniać życia zielonemu - nie da się inaczej i wcześniej prawy pas
> zajmę, to utrudnię mu życie, trudno.
>
> Na tym odcinku 520m, gdy ruszam w kolumnie, to naprawdę ciężko
> przeskoczyć na prawo - nawet gdy auta jadą 10 czy 30km/h. Włączenie
> kierunkowskazu zawczasu i miganie nim do upadłego nazywasz brakiem
> zdecydowania. Owszem, mogę to po zrobić chamsku i wbrew przepisom spychać
> auto na prawym pasie na pobocze lub ryzować obtarcie boku jeśli nie da się
> zepchnąć. Wtedy jednak będzie to drogo mnie kosztowało.
>
> Moim zdaniem Twoja porada jest delikatnie mówiąc - ryzykowna i raczej
> skrajnie pirackie zachowanie prezentuje.
Postaraj się znaleźć na prawym pasie wcześniej niż 520 metrów.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.18 19:32 Pszemol
- 07.01.18 19:38 Shrek
- 07.01.18 19:43 Pszemol
- 07.01.18 19:44 Pszemol
- 07.01.18 19:44 Marek S
- 07.01.18 19:45 Pszemol
- 07.01.18 19:46 Marek S
- 07.01.18 19:46 Pszemol
- 07.01.18 19:48 Pszemol
- 07.01.18 19:48 Pszemol
- 07.01.18 19:49 Pszemol
- 07.01.18 19:51 Pszemol
- 07.01.18 19:53 Marek S
- 07.01.18 20:01 Marek S
- 07.01.18 20:05 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=