eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sun, 7 Jan 2018 09:06:19 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <p2todk$vjb$5@dont-email.me>
    References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2p1k1$7f8$1@node2.news.atman.pl>
    <p2pub6$2sa$1@node1.news.atman.pl> <p2qg4i$jq9$1@node1.news.atman.pl>
    <p2qgm2$k7v$1@node1.news.atman.pl> <p2qkji$lip$1@node2.news.atman.pl>
    <p2qp9a$n3f$6@dont-email.me> <p2rbqk$fck$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 7 Jan 2018 18:20:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="dab7b1abd0146d022ed75c64e2b9b872";
    logging-data="32363";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX183iFC6V8KQ6Suegq/2Y1cc"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <p2rbqk$fck$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:xOI8DyYUuhi3I0KIkMelJOvk8g4=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621847
    [ ukryj nagłówki ]

    "Dykus" <d...@s...wp.pl> wrote in message
    news:p2rbqk$fck$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie o to chodzi. Wiele rzeczy dzieje się na drogach, nie do końca zgodnych
    > lub nawet wbrew PoRD (patrz mruganie długimi) i ludzie z tym żyją, a nawet
    > nieźle sobie radzą. Chodzi o sprawny sporne, tu prawo powinno być
    > klarowne.
    >
    > Jeśli to jest jeden z pasów ruchu drogi głównej, to pojazdy są zobowiązane
    > zjechać do prawej. Jeśli cały pas włączania jest elementem skrzyżowania,
    > to rzecz jasna nie ma takiej potrzeby.
    >
    > Podobnie znak ustąp pierwszeństwa - po co on, skoro obowiązuje do
    > najbliższego skrzyżowania, czyli (wg rysunku) kilka metrów podczas których
    > dookoła linie ciągłe i obszary wyłączone z ruchu. I znów - jeśli
    > traktujemy cały pas włączania jako skrzyżowanie, to jego stosowanie jest
    > uzasadnione. Niezależnie od tego, czy spadł śnieg, czy nie.

    Interpretacja skrzyżowania tam gdzie jest linia ciągła jest bezmyślna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: